7.8.2014

Uusi alku

Mun entiset hoodit
Elämäni on heittänyt viimekuukausina iloisesti kuperkeikkaa. Välillä olen itsekin että mitä ihmettä :D Mutta näin siinä kävi: rrrakastuin ihanaan savolaismieheen ja sen seurauksena silmänräpäyksessä teleporttauduin Helsingistä tänne "maailman keskipisteen" viereen Savoon.
Vesien ja pilvien seutua on tämä

Kaikki on uutta!
Muutuin pääkaupungin keskustassa asuvasta sinkusta avopuolisoksi tänne hiukan lähemmäs luontoa, hmm, seuduille missä julkinen liikenne on yhtä kuin bussi pari kertaa tunnissa (jos hyvin käy)...  Eli on hyvä olla auto. Eikä mulla ole toistaiseksi edes ajokorttia :D

Mun entinen työ
Helsingissä olen pärjäillyt tekemällä kahta, välillä kolmeakin duunia päällekkäin. Nyt olen yhtäkkiä työtön eikä ole kiire mihinkään. Sekin tuntuu ihmeelliseltä!

Kesällä, parvekkeella, rauhassa



Muutaman kuukauden olen nyt ehtinyt ihmetellä uutta elämääni ja olen ihan poskettoman, hävyttömän onnellinen :)


Järviä, pilviä, kesä

Ulkoisten muutosten ohessa myös pään sisällä on tapahtunut jonkinlaista kehitystä. Siksipä aikaisempi blogini (Smoky/clean) alkoi tuntua jo aikansa eläneeltä, turhana painona vaan ahdisti ja mietitytti. Tai se ahdisti mua jo pitkään, kauan ennen muuttoa ja tätä kaikkea. Edellisen blogini sisältö pyöri kosmetiikan ah-niin-pinnallisessa-mutta-niin-kivassa maailmassa mutta tuntuu että välillä haluaisin kirjoittaa muustakin. Meikit ja kosmetiikka yleensäkin kiinnostaa toki edelleen mutta ehkä näkemykseni on hieman muuttunut. Päädyin lopulta aloittamaan puhtaalta sivulta. Katsotaan nyt, miten tämä alkaa muotoutumaan.

Rauha

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!