8.8.2014

Vauhdilla eteenpäin!

"Mitä sä siellä Savossa sit teet?" Kaverit Helsingissä olivat selvästi huolissaan kun ilmoitin muuttavani pääkaupunkiseudulta "jonnekin landelle". Vaikka en siis edes muuttanut maalle, kaupungissa asun edelleen. Ehkä joillekin syntyperäisille helsinkiläisille ajatus siitä, että joku oikein haluaa Helsingistä pois, tuntuu oudolta :D En itse ole syntyperäinen helsinkiläinen enkä kokenut muuttoa suureksi ongelmaksi, Helsingistä ei missään vaiheessa tullut mun "kotia". Mut joo, mitä mä siis teen täällä?

Mm. tätä:



Mieheni harrastaa intohimoisesti moottoripyöriä. Yhdessä olemme nyt tehneet prätkällä pieniä retkiä ympäri seutuja. Vaikka itselläni ei ole ajokorttia, nautin valtavasti siitä kun saan olla moottoripyörän kyydissä. Se on kuin lentäisin! Fiilis muistuttaa siitä, miten lapsena maailman paras asia oli huvipuiston "hurjat" laitteet joilla pääsin tähän samaan lentoon :) Ehkä jossain vaiheessa ajan oman kortin, ehkä en. Toistaiseksi minulle riittää kun saan reissata mukavalla takapenkillä vailla stressiä ja huolia :)

Uudet ajobootsit ja -hanskat, vanha kypärä
Olen aikaisemmin seurustellut toisen moottoripyöräilevän miehen kanssa (tosin hänellä oli sellainen sporttisen mallinen kyykkypyörä ja tämä nykyinen peli on perinteinen vanha HD) joten homma oli tuttua. Myöskään varusteita ei tarvinnut ostaa, mahduin vielä hyvin vanhaan ajotakkiin ja -housuihin (mikä on erittäin hyvä juttu ottaen huomioon, mitä nämä kamat maksaa!). Ostin nyt Hanxin uudet ajohanskat ja ihan pari päivää sitten löysin alesta nämä Yoko VeraTEX-bootsit. Ihan mielettömän hyvä ostos! Pitävät tuulta ja vettä ja ovat lisäksi todella mukavat jalassa. Ihanat kesäkengät :D

Seuraavaksi ajateltiin lähteä ajelulle Päijänteen ympäri, olen kuullut että sielläpäin on todella kaunista!

2 kommenttia:

  1. Kiva ettet lopettanut bloggaamista kokonaan koska mä olen ainakin tykännyt sun jutuista. Mielenkiintoinen elämänmuutos, kuulostaa mahtavalta! Itelläkin tässä tulee muutoksia, en vielä tiedä mitä mutta eiköhän tämä(kin) lopulta hyväksi käänny. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustuksesta! Ja tsemppiä sinulle myös elämänmuutoksiisi :) Kyllä kaikki lopulta lutviutuu!

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!