5.1.2015

Meikki Sleekin paletilla Ultra Matts V1 Brights Diorilla siloteltuna


Olen kirjoittanut aikaisemmin Sleekin mattaluomivärien paletista Ultra Matte V2. Minulla on myös sen "sisarpaletti" eli Ultra Matte V1 jossa on kirkkaita, karkkimaisia mattasävyjä.

Paletti on todella suloinen! Pigmenttisiä, iloisia ja mutkattomia luomivärejä. Useimmiten kuitenkin käytän jotain helmiäistä luomiväriä päällä kun en pidä täysin matasta lopputuloksesta.



Niin tässäkin meikissä, levitin periaatteessa "valmiin" mattameikin päälle kultakimalteista luomiväriä Diorin paletista Trafalgar (vaaleaa kultasävyä).

Alaluomen rajauksena Trafalgarin ruskeaa.

Yläluomen rajauksena MUFE Black Tango, punamusta sävy. Pehmensin sitä mattaisella lilalla sävyllä.

Liikkuvalla luomella hyvin vaaleaa vaaleanpunaista Sleekin paletista, sävyn nimi on Floss.
Luomivaossa pinkkiä sävyä Pucker ja lilaa Sugarlite. Häivyttelyyn käytin Flossia.

Silmän sisäkulmassa ja koko meikin päällä kimaltavaa vaaleaa Dior-kultaa. Samaa luomiväriä poskipäillä korostusvärinä.

Huulipunana Chanelin Rouge Allure Velvet La Sensuelle.






2 kommenttia:

  1. Voi, miten kaunis silmämeikki! Mä en ole tuolla Sleekin paletilla uskaltautunut meikkaamaan vielä kertaakaan, vaikka olen omistanut sen jo monta kuukautta. Pitäisi varmaan vaan tarttua siihen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Minustakin tämä oli onnistunut meikki :)

      Tämä Sleekin paletti on niin kirkas että itsekin sitä aluksi varoin. Mutta nyt tykkään tästä paletista! Vahvat kirkkaat pastellit ei ehkä laimentamattomina ole mun omin juttu mutta kun lisää kiiltoa päälle, kokonaisuus toimii. Tai ainakin mulle se on ollut toimiva resepti :)

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!