1.1.2015

Mun vuoden 2014 parhaat kosmetiikkajutut


Vuoden 2014 parhaat tuotteet
Hyvää uutta vuotta!

Viime vuosi 2014 oli minulle merkittävä uuden alun vuosi. Löysin rakkauden, muutin toiselle paikkakunnalle, samalla meni työkuviot kokonaan uusiksi. Loppuvuonna vielä kerran muutimme, nyt (toistaiseksi lopulliseen) omaan asuntoon. Tuntuu että nämä kaikki pienemmät ja isot muutokset veivät mua oikeaan, hyvään suuntaan. Olen nyt paljon onnellisempi ja tasapainoisempi kuin vuosi sitten. Elämäni on mukavampaa ja stressittömämpää. Elämäntyylini on ominta itseäni ja saan tehdä sitä mistä eniten nautin.

Kosmetiikkarintamalla vuosi 2014 ei ehkä ollut mulle se runsain, todennäköisesti juuri siksi että olin enemmän keskittynyt "suuriin linjoihin" :D Mutta muutamia hienoja kauniita pieniä juttujakin löytyi.

1. Rakastuin Chanelin mattahuulipunien sarjaan Rouge Allure Velvet. Itse asiassa ostin ensimmäisen huulipunani tästä sarjastaloppuvuodesta 2013 mutta vasta viimeisen vuoden aikana tajusin, miten paljon näistä huulipunista pidän. Samettinen koostumus on näissä punissa parhaimmilaan kun se yhdistyy näyttävään väriin. Minulla on tästä sarjasta nyt kirkas pinkki 37 L'Exubérante, heleä vaalean tytön täydellinen punainen 46 La Malicieuse sekä tyylikäs viininpunainen 40 La Sensuelle  - kaikki kolme ovat rakkaimpia huulipuniani, juuri minulle täydellisiä sävyjä. Huulipunien parhaimmistoa ehdottomasti.

40 La Sensuelle
2. Löysin uuden tuoksun joka kosketti ja tuntui heti omalta. Sellaista tapahtuu harvoin joten Hermes Jour d'Hermès Absolu EdP on ansainnut maininnan tässä listassa. Naisellinen tuoksu, valoisa ja makea kuin taianomaisen puutarhan kukkien hunaja. Tuoksusta tuli mulle eräänlainen onnen amuletti, se on kuin tiivistettyä auringonlämpöä. Pullokin on niin kaunis!

Jour d'Hermès Absolue EdP
3. Philosophy on tullut Suomeen 2014! sarjan yövoide Help Me on ensimmäisiä retinolivoiteita joita olen käyttänyt ja palaan siihen aina uudestaan. Toimii. Kätevää, että tätä saa nyt niin läheltä, Sokokselta.

4. Kulmakarvabuumi jatkuu ja vuonna 2014 rupesin itsekin kiinnittämään omiin kulmakarvoihin enemmän huomiota (osittain myös siksi että hiusväri muuttui tummemmaksi). Lumenen sävytetty kulmakarvavaha Blueberry Shaping Wax tekee hommansa helposti ja vaivattomasti.

5. Diorin syksyn 2014 LE-paletti Trafalgar teki punasävyisistä silmämeikeistä virallisen trendin. Upea juttu koska rakastan punaista! Ja hienoa että suuri selektiivinen meikkifirma (niillä on yleensä taipumus pelata varman päälle) toi markkinoille vaihteeksi näin epäsovinnaisen paletin. Ehkäpä tästä alkaa uusi, luova ja kokeileva aikakausi selektiivisessä kosmetiikassa. Mm. Diorin 90-luvun viisikot olivat väriloistossaan huikeita, ehkäpä jotain vastaavaa vois tulla taas myyntiin, pitkän turvallisen nuden ja neutraalien sävyjen kauden jälkeen.

Kirjoitin paletista mm. tässä ja tässä ja onnellisesti meikannut paletin sävyillä paljon koko loppuvuonna, suurin osa meikeistä varmaan löytyy tägillä "red". Trafalgar on vahvasti mukana mun suunnassa kohti värikkäämpiä meikkejä!

Uskon ja toivon että uudesta vuodesta tulee vielä parempi ja rikkaampi, kosmetiikka-asioissa ja muutenkin, elämän kaikilla tärkeillä osa-alueilla. Alku on ainakin meillä sujunut hyvin onnellisissa merkeissä, haluan uskoa että loppuvuosi menee samalla tyylillä eteenpäin. Onnellista uutta vuotta toivon kaikille muillekin!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!