4.2.2015

Puutereita ja kynsilakkaa eli pikaisesti uusimmat meikkihankinnat.



Uusin tilaukseni Lookfantastic-nettikaupasta saapui, jee! Tilasin kolme erilaista BareMinerals-mineraalipuuteria. BareMinerals on merkki jonka meikkipohjatuotteista tykkään ja josta olen löytänyt mm. suosikkipuuterini, ihohuokoset visuaalisesti silottavan ja iholla näkymättömän irtopuuterin Mineral Veil.

Tällä kertaa ostin Mineral Veil-puuterin "kaksosen", irtopuuterin jossa on kaiken muun hyvän lisäksi SPF 25. Toiveikkaana odotan jo kevättä ja aurinkoa!


Lisäksi hankin tuotteen nimeltä Illuminating Mineral Veil. Tämä irtopuuteri on nimensä mukaan kirkastava, tekee ihon kuultavaksi eikä mattaiseksi kuin perus-Veil.


Kolmas puuteri on BareMinerals Original-mineraalimeikkipohja sävyssä Golden Fair. Järkeilin että mun hyvin vaalealle, keltapohjaiselle iholle se on paras vaihtoehto. Mulla on BareMinerals mattameikkipohja sävyssä Fair joka on hyvä vaaleaudetaan mutta neutraali/viileähkö sävyltään sekä Original-meikkipohja sävyssä Fairly Light joka on kellertävä mutta hiukan liian tumma.


Ja mulla on uusi kynsilakka!


En oo mikään kynsilakkafani mutta muistan että näin tämän kynsilakan valokuvia kerran yhdessä blogissa. Olin että "ooh!". Ja sitten unohdin :)
Nyt tämä Chanelin Taboo odoteli mua alelaarissa, -30%. En epäröinyt hetkeäkään! Se on kaunis, kuin avaruus lasipullossa.

Näitä testailen lähipäivinä!

Millaisia kokemuksia teillä on BareMineralsista? Onko tullut kokeiltua Mineral Veil-puutereita?





2 kommenttia:

  1. Minulla oli tuo Veil, jossa on spf 25, mutta se oli aika punainen ja tumma, joten ei tullut ostettua uudestaan. Ostin joskus myös mattapohjan sävyssä Golden Fair, mutta sekin oli liian tumma - ilmeisesti Original olisi kuitenkin vaaleampi, niin taisin lukea jostain? Indie-firmoilta löytyy silti paremmin mineraalimeikkejä vaaleissa sävyissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oho, sittenpä tuo Veil SPF 25 on hutiostos! Itse en ehtinyt sitä vielä testata kasvoille. Mutta jos se on mulle liian punainen ja tumma, äiti varmaan ilahtuu! :)

      Original-koostumus on valoaheijastava ja siksi näyttää vaaleammalta kuin vastaava Matte-sävy, jopa vaaleammalta kuin luokituksen perusteella vaaleampi Matte-sävy. Mulle tuo Golden Fair Original osoittautui juuri täydelliseksi! (Ja se näyttää vaaleammalta iholla kuin Matte Fair.)

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!