27.3.2015

MUS eyepencil Wave ja meikki


Maaliskuu on mulla näköjään nyt värikkäiden meikkien kuukausi. Innostuin niin että täräytin uuden kynänkin. Sinisen. Kas kun sinisiä meikkikyniä ei ollutkaan varastossani vielä tarpeeksi! Uutukainen on niin sievä ja ihana :)




Ihana sinisen sävy! Wave on laadultaan geelimäinen, levittyy iholle todella liukkaasti mutta asettuu hetkessä ja pysyy. Jälki ei ole matta vaan metallisenhohtava.


Värikkäät kajalit alaluomella on muotia. Samoin kirkkaanväriset luomivärit. Tein trendit yhdistävän sinililan meikin jossa käytin uutta Wave-kynää alarajaukseen. Rajasin sisäluometkin. Mulla on ilo raportoida että kynä levittyi kuin unelma, ei raapinut herkkää sisäluomea ja pysyi iholla mainiosti koko päivän. Sisäripsirajasta kului hieman pois silmien ulkokulmista, niin kuin mulla aina kaikki sisäkajalit kuluu. Annan sen anteeksi.


Liikkuvalla luomella mun uusi MUS cyber shadow Sapphire, ulkokulmassa microshadow Silk ja varjostuksessa microshadow Saga. Kulmaluulla, sisäkulmassa ja häivytyksissä Clarinsin solonappi Nude Pink. Yläluomen rajauksena MUFEn sinimusta geelimäinen rajausväri. Ja alaluomella pelkästään MUSin Wave-kynä.



Huulipunan tehtävää suorittaa mun suosikkihuulirasva, läpikuultavan pehmeänpunaiseksi sävytetty Blistex Lip Brilliance SPF 15. Loistotuote vain parilla eurolla! Se on ihana värikkään silmämeikin kaveri - antaa just sopivasti väriä ja kiiltoa. Ja tuntuu mukavalta huulilla.


2 kommenttia:

  1. Mahtavaa, että olet innostunut sinisestä luomiväristä :D. Tosi kaunis tämä Wave-meikki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen saanut sinisävyinen käyttöön paljon inspiraatiota mm. sun blogia seuraamalla :) Kiitos!

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!