22.3.2015

Papukaijameikki


En nyt osaa sanoa, mitä on tapahtunut! Eilen pokkana vetelin luomille vaikka mitä kirkkaita luomivärejä samaan settiin  - hiiteen nudet ja ruskean sävyt, eläköön kevät ja värit! Oisko syynä aurinkomyrkytys?
Silmän sisäkulmassa vaaleaa kultaa, sitten liikkuvalla luomella järjestyksessä vihreää, turkoosia, sinistä ja violettia.
Alaluomella silmän sisäpuolikkaalla vihreää ja ulkopuolikkaalla sinistä.

Luomivaossa mattabeige MUS Saga. Väri-iloittelun tasapainottajana tummansininen geelirajaus MUFElla ja beige sisäkajal.



Olen aivan ihastunut mun uuteen huulipunaan, tämä on MUSin Oh La La. Raikas ja nätti, se on mun valikoimassa niitä harvoja shimmer-punia. Tosi sievä kiilto korostuu auringossa!


Mitä mieltä papukaijameikistä? Onko turhan yliampuva?


5 kommenttia:

  1. Ihanaa väri-ilottelua! Miten noin monta eri väriä saakaan mahtumaan yhdelle luomelle? Värien käyttö on terapeuttista, eiköstä ?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kyllä se mulle ihan selvästi on eräänlaista terapiaa se värien kanssa touhuaminen! Ja meikkaaminen prosessina hyvinkin lähellä meditaatiota, tai siis en mä muunlaista meditaatiota edes kaipaa :)

      Poista
    2. Jep. Meikkaaminen on todellista arjen meditaatiota. Se taitaa olla arjessa ainut hetki kun on hetken hiljaa itsensä kanssa.

      Poista
  2. Todella kaunis papukaijameikki <3 eikä yhtään yliampuva vaan juuri sopiva näin kevääseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin se sopii hyvin pääsiäisaikaan, tipujen, pupujen, maalattujen munien ja karkkien sekaan :)

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!