8.4.2015

Äidiltä lainattua


Tämän meikin pöllin äidiltä! Tai oikeastaan, yhdessä sen hänelle kehiteltiin kun hän ilmaisi haluavansa käyttää vaaleansinistä. Mutta sillä tavalla, että se olisi helppo ja nopea tehdä.

Mikä olisi helpompaa kuin vaaleansininen kajal?

Äidilläni on kirkkaat siniset silmät joita hän korostaa mielellään vaaleanpunaisilla, persikkaisilla ja kullanvärisillä luomiväreillä. Ja vaaleansininen kajal korostaa silmien sinisyyttä vielä lisää.

Mun silmienväri on harmaampi mutta vaaleanpunaiseen yhdistettynä vaaleansininen kajal toimii silti.


Neuvoin äitiä nostamaan alarajausta hiukan ylöspäin silmän ulkokulmassa. Se liftaa katsetta.

Ohut ruskea rajausviiva yläluomella on mun oma lisäys. Olen koukussa eyelineriin. Mun ripset on sen verran vaaleat että ilman tummaa rajausta tyvessä silmät ei korostu tarpeeksi, tai siltä ainakin tuntuu.

Kulmissa Lumenen kulmakarvavaha. Se alkuperäinen, tummempi sävy.

Nythän Lumene toi myyntiin vaalean Blonde-sävyn tästä mun lempparituotteesta. Ja mullahan on se jo! Jee!

Kaupassa pikaswatchasin ja näytti lupaavalta, ei liian punertavalta tai turhan lämpimältä sävyltä. Huomenna pääsen testaamaan.




3 kommenttia:

  1. Pahan pistit! Sininen kummittelee jo sen verran, että katselin YouTubestakin sinisiä meikkejä... :) itsellä oli kyllä nuorempana vaaleansininen kajaali, jota oli tarkoitus myöskin käyttää sisärajauksissa. Mites sininen ripsiväri?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinisestä kajalista on helppo aloittaa kohti sinisiä silmämeikkejä :D
      Sinistä ripsiväriä mä vähän pelkään. Tai siis, muilla usein näyttää kauniilta mutta itse jotenkin epäröin. Pitäis kokeilla! Ainut että mulla on sen verran vaaleat ripset että pitäis ehkä käyttää pohjana mustaa ripsiväriä ja sinistä vain tehosteena kärkiin. Mutta sitten sen sinisen pitäis olla aika pigmenttinen että se näkyisi mustan värin päällä. Hmm...

      Poista
    2. Jep. Varmaankin mustaa ripsiväriä laittaisin minäkin ensin ja sitten sinistä vaan kärkiin. Alepöytien koluajana olen vain harmitellut, että usein sinisiä ripsivärejä on alennuksessa ( ainakin ollut) ihan hyviltäkin merkeiltä, joten käyttö tulisi halvemmaksi. ;) Sinisenmustakin ripsiväri olisi hieno!

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!