8.4.2015

Tylsä ihminen ja Lumenen kulmakarvameikkien valikoima


Oon mä aika tylsä tyyppi :D
Mulla välillä lähtee värienkäyttö rönsyilemään ja sitten lopputulos on sen verran värikäs että en koe oloani mukavaksi. Niinku vaikka tänään.
Ensin halusin kokeilla meikkiä jossa yhdistyisi vaaleansininen ja kulta. Ja sitten kaiken väkertämisen jälkeen pesin sen hyvin nopeasti pois. Jotenkin ei ollut yhtään mun juttu tuo... Kaikkea liikaa: värejä, rajauksia, musta sisäkajal, kullan ja sinisen voimakas kontrasti... Tunsin oloni liikaa Bollywood-tähtönen-wannabeksi :D


Päivän lopullinen meikki olikin sitten turvallisia ja helppoja nuden, vaalean roosan ja vaalean kullan sävyjä. Huh, helpotti! Kirkkaat värit tarvitsevat sopivan fiiliksen ja tänään ei ollut niille otollinen päivä.

Pehmeät nudesävyt taas oli juuri sitä mitä tarvitsin.


Kaupassa huomasin Lumenen meikkitelineen. Lumenen osittain uudistunut kulmakarvameikkien valikoima oli siinä houkuttelevasti esillä.

Nopeat swatchit kulmakynistä:


Tämän perusteella Lumenen kulmakynistä vaalein on mulle liian lämmin ja punakka, muut liian tummia. Ehkä sitä harmaanruskeaa (toinen vasemmalta) vois tutkailla lähemmin vielä.

Ja Lumenelle tuli uusi kulmakarvavahasävy! Blondeille oma! Tämä pitäis hankkia. Harjakin oli muuttunut, uusi on pienempi kuin edellisessä versiossa.


Sattuuko teille sellaista että pesette valmiin meikin pois ja aloitatte alusta?

2 kommenttia:

  1. Minusta meikki näyttää ainakin kuvassa tosi kauniilta! Mutta joo, todellakin aina toisinaan käy niin, että meikin lopputulos ei sitten olekaan ollenkaan hyvän tuntuinen. Mullekin fiilis on tärkeä, että tunteeko viihtyvänsä meikissä vai ei ja vaikka se olisi periaatteessa ihan onnistunut ja kaunis meikki sinänsä niin jokin siinä vaan tökkii. Aika harvoin ehdin kuitenkaan sitten enään tekemään meikkiä uusiksi ja sen tökkivän meikin kanssa joutuu sitten vain elämään. Vaikka se vähän väliä tuntuukin sitten aika epämukavalta olossa.

    Minullekin noi kulmakarvavärit ovat vähän huonot, vaalein on ihan liian punertava. Toi toinen vasemmalta voisi olla sopiva kun annostelee kevyesti. :-) Olen tuon kulmakarvavahan "fani", se on vähän hassu tuote kun en tavallaan koe, että ilman en voisi elää mutta monta purtiloa olen sitä jo kuitenkin kuluttanut. Täytyykin katsastaa tuo uusi sävy, kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo sinisävyinen meikki, se ois ehkä toiminut paremmin kevyempänä versiona. Nyt se oli ylikuormitettu kaikilla mahdollisilla tehosteilla, irtoripset vain puuttuui :D Ei oikein sopinut fiilikseen.

      Mullakin on ollut Lumenen kulmakarvavaha pitkään käytössä! Tykkään. Mutta nyt kesää kohti alkoi tuntua hiukan liian tummalta, just sitä mietiskelin pari päivää sitten. Ja sit hups! - kaupassa olikin vaaleampi sävy! Mä nyt ostin sen uuden blondisävyn, en ehtinyt vielä testata. Ainakaan ei näyttänyt punertavalta kun testeriä swatchasin.
      Lumenen kulmakynien suhteen olen vähän pettynyt! Vaalea mutta silti harmaalla taitettu sävy ois mulle ihan paras.

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!