9.4.2015

Uusi voide vanhan tilalle


N°7 jättää kuulemma Suomen markkinat. Oho.
Sarja ei ollut mulle erityisen läheinen, yhtä tuotetta lukuunottamatta. Silmänympärysvoide Protect & Perfect oli sellainen helppo tuote jota ostin aina uudestaan. Vaikka välillä kokeilinkin muita silmänympärysiholle tarkoitettuja voiteita, aina palasin tähän. Ja nyt sitä ei enää saa! Mun viimeinen tuubi on loppumaisillaan.

Ehkäpä tämä on vain hyvä asia. En jää itkemään minkään tuotteen perään. Rupesin miettimään että ehkäpä olen ostanut tätä samaa vain tottumuksesta. Tottumuksesta ja siksi että olin liian laiska selaamaan nettiä ja vertailemaan erilaisia vaihtoehtoisia tuotteita. Apteekkireissulla hankin sitten uuden silmänympärysvoiteen, sellaisen mitä en ole aikaisemmin koskaan vielä kokeillut.


Avène Eluage Anti-age Restructurant Eye Contour Cream. Tämä on kuulemma tarkoitettu ikäryhmälle 45+ silmänympärysihon kuivuuden ja juonteiden eliminointiin. Niinhän ne sanoo, etti muka pidä käyttää ikäänsä nähden "liian tehokkaita" voiteita mutta minusta se on ihan puppua. Ja itse asiassa niinhän ne sanoo myös, ettei mitkään voiteet kuitenkaan mitään auta... minusta puppua sekin!

Nyt aloittelen tämän uuden kreemin kanssa mutta olisi kiva kuulla suosituksia teiltä! Jos siis on tietoa hyväksi havaitusta aikuiselle iholle suunnatusta silmänympärysvoiteesta, olisin hyvin kiitollinen :) Juonteiden ilmestymisen lykkäys olisi hyvä ominaisuus, jo muodostuneiden juonteiden häivyttäminen olisi jo ihan huippujuttu. Ja itse henk. koht. en pidä purkkiin pakatuista voiteista - joo, olen huolissani hygieniasta (en tykkää kaivaa sormella purkista ja millään spaattelilla en ala kikkailemaan) ja siitä, että tehoaineet hapettuu ja menee pilalle kun purkkia aukoo.

Eli: mikä on sinulle paras ja toimivin silmänympärysvoide? Oletko kokeillut tuota Avènen Eluagea? Mitä mieltä siitä? Tuleeko ikävä N°7-sarjaa?

4 kommenttia:

  1. Itsekin etsin toimivaa sy-voidetta. No7 Protect&Perfect-seerumin voisin ostaa jemmaan, jos sitä saa vielä poistolaareista? Käytän sitä silmänympäryksille, sillä minusta silmänympärysvoiteet ovat usein vain rahastusta. :)
    Eluage on kokeiltu, mutta en jaksanut sitä pahenemisvaihetta, kun ensin tulee uusia ryppyjä ja verkottumista ennen kuin lähtee paranemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, kuulostaa hurjalta tuo Eluagen vaikutus! Mä olen käyttänyt sitä nyt pari päivää aamuin illoin mutta ei se (vielä) mitään sellaista tee... Päinvastoin, tuntuu miellyttävän kosteuttavalta. Katsotaan nyt, miten tilanne lähtee etenemään! Kiitos varoituksesta :)

      Poista
  2. Minullakin hyvä ja toimiva silmänympärysvoide hakusessa. Tai no, onhan noita hyviäkin jo muutama löytynyt, mutta kun etsin edelleen sitä ja hyvää JA halpaa. Yhdistelmä joka harvoin toteutuu.... Cliniquen All About Eyes ja siitä myös se Rich-versio ovat olleet sellaisia joista olen todella tykännyt, siis niin, että olen mukamas huomannut eron edellisiin. Myös Louis Widmerin silmänympärysvoide on ollut tosi hyvä. Noi ei tosin täytä mun halpa-kriteerejä millään muotoa.

    Eluage kuulostaa mielenkiintoiselta, täytyy pistää korvan taakse! Tuohon maagiseen 45+ ikäänkin on enää pari vuotta aikaa, joten silläkään ei liene kauheasti merkitystä. ;-)

    No7 ei ole mulle kovinkaan tuttu, meikinpoistoliinoja olen paketillisen hankkinut ja joku luomiväripaletti on jossain, jote en tosin ole kertaakaan tullut käyttäneeksi. En siis osaa jäädä suremaan sen poisjääntiä markkinoilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu että Numero seiska oli vähän turhan hissukseen olemassaolostaan, eivät pahemmin mainostaneet tuotteitaan Suomessa. Sarja jäi jotenkin seinäkukkaseksi kaikkien muiden taakse.

      Olen kokeillut Cliniquen All About Eyes-voidetta, sitä perusversiota, joskus vuosia sitten. Muistaakseni se ei mulla oikein tehnyt mitään. Olin vähän pettynyt kun sitä niin monet kehui. Mutta sellaista se on, mikä toisella tomii, toisella ei välttämättä toimikaan...

      Hyvä ja halpa tuote, kyllä niitäkin on! Just luen yhtä venäläistä pro-blogia jossa heillä on sokkotestissä ollut 8 markettitason irtopuuteria ja 8 luksusirtopuuteria. Neljä testaajaa yritti päätellä, mikä on halpa ja mikä kallis puuteri. Lopulta vain 6 arvausta meni oikein, halpispuuterit pärjäsivät yllättävän hyvin! Aikaisemmin samalla porukalla oli vastaavat sokkotestit huulipunista ja voidemaisista luomiväreistä.

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!