13.4.2015

Vähän purnaamista, paljon meikkivoidekokeiluja, hyväksi osoittautunut meikkihankinta (ja paljon lisää uusia luvassa) sekä päivän meikki. Phuuh!


Tämä postaus on lähinnä tilannepäivitystä ja pohjustus tulevia kirjoituksia varten. Olen kokeillut viime aikoina paljon uusia tuotteita joista haluaisin kertoa lähiaikoina perusteellisemmin. Meikkikuvina tämän päivän meikki - ruskean sävyjä Diorin viisikosta Elegante ja sininen rajaus MUSin kynällä Wave.

Minä olen saanut päähäni että haluaisin oppia tykkäämään meikkivoiteista. Tunnen useita naisia jotka asettaisivat meikkivoiteen rakkaimmaksi ja tärkeimmäksi meikkituotteekseen ja ite oon että ääh! En ole vielä kokenut sellaista "ooh!"-elämystä että jes, ilman tätä meikkivoidetta en voi olla! En nyt väitä että inhoan niitä. Olen toki käyttänyt niitä meikkiasiakkailleni (jos nassu on kirjava ja haluaa tasaisen pinnan, eipä siinä muuta vaihtoehtoa olekaan!) ja useimmiten vieläpä niin, että olimme molemmat tyytyväisiä lopputulokseen. (Välillä on käynyt niin että asiakas on tyytyväinen ja mä itse olisin halunnut säätää vielä lisää :) Mutta mun oma Holy Grail-meikkivoide on vielä hakusessa. Niinpä jos joku haluaa tietää, mitä olen puuhaillut nämä viime päivät kun en ole tännekään mitään kirjoitellut niin mä oon testaillut erilaisia meikkivoiteita. Testit jatkuu edelleen!


Sain näytteitä neljästä (vai viidestä, huh, niitä on paljon) Make Up Storen meikkivoiteesta joista kaksi on täysin uusia tuotteita (Cream-to-powder meikkivoidepuuteri ja uudistunut Studio Foundation), vasta tullut myyntiin. Mullehan ne kaikki on ihan uusia. Lisäksi ajattelin antaa toisen mahdollisuuden niille muutamille meikkivoiteille mitä olen hankkinut aikaisemmin mutta ovat jääneet vähälle käytölle. Testailen niitäkin eri pohjustuksilla (ja ilman) ja eri tavoin levitettyinä: eri siveltimillä, sienillä, ihan sormin ja Beauty Blenderillä. Osasta meikkivoiteista olen jo valmis raportoimaan. Ainakin niistä muutamista MUSin tuotteista .

Johtuuko tästä vimmatusta testailusta, keväästä vai orastavasta häästressistä, mutta olen myös keksinyt että iholle pitäis tehdä jotakin. Huokoset pienemmäksi, yleisilmettä freesimmäksi, pintää tasaisemmaksi jne. Niinpä tilasin Paula's Choice Europesta hirmu satsin ihonhoitotuotteita. Glykolihappoa, salisyylihappoa, kasvovettä ja tehokkaalta vaikuttavaa retinolivoidetta. Tätä lähetystä odottelen vielä, pitäis tulla ihan lähipäivinä. Paulan 10% glykolihappokuorintaa on ainakin hehkutettu monessa blogissa, mielenkiintoista nähdä miten mulla toimii.

Lisäksi ahdistelen Herra Savoa kysymyksillä, pitäiskö mun ottaa kesäksi botoxia... Herra Savo vain nauraa mulle ja sanoo hassuksi joten julistin hänet epäpäteväksi päättämään tästä asiasta mitään :D


Se hyväksi osoittautunut meikkihankinta on Lumenen uusi kulmakarvavahasävy. Uusi blondisävy, Blonde nimeltään, on mulle ainakin ihan lostava! Sitä on myös näissä kuvissa ainoana kulmakarvameikkinä.

Tällä viikolla pitäis postissa saapua myös tilaamani juhlapukusilkki. Ja mun sormus tulee kans! Se on ollut teetettävänä ja mikäli aikataulu pitää, saan sen ihan-ihan pian. Oh. Jännää!

Onko sinulla suosikkimeikkivoidetta? Kerro ihmeessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!