1.5.2015

Mun vappulook - kevyt smoky eye


Toivottavasti kaikilla oli hauska ja rento vappu!

Minä vietin juhlapäivää Herra Savon herkkukokkailuista nauttien :) Ruokalistan teemana oli mun lemppari eli lohi - lohikulebjaka, uudet perunat voin ja tillin kera ja kirpeä sitruuna-savulohitahna perunoiden kaverina. Ruokajuomana raikas saksalainen riesling. Nam!


Tein kevyehkön päivämeikin - pohjana sävytetty kosteusvoide (MUS), poskiin hempeää vaaleanpunaista (Chanel Tumulte), huuliin kirkasta kevyttä punasävyä (MUS Gate) ja silmiin smoky eye pehmeissä sävyissä.

(Viereinen pöhkö ylivalottunut kuva: meikki valmis, tukka ei vielä valmis!)

Smoky eye on meikkitekniikka, ei se automaattisesti tarkoita että käytetään väreinä mustaa ja harmaata. Mun daytime-smoky koostuu tummasta kynärajauksesta (MUS Seduced by the dark), metallisesta vaalean kuparin sävyisestä luomivärista (IsaDoran paletti 27 Amethyst Crystal) ja mattaisesta beigestä, "ihonvärisestä" häivytyssävystä (MUS Saga).

Viimeistelyyn vaaleaa luomiväriä kulmaluulle, silmämeikin ulkoreunan häivyttämiseen ja silmän sisäkulmaan (Clarins), mustaa ripsiväriä ja beige sisäkajal alaluomelle.

Kulmissa Kicksin kulmakynää ja Lumenen kulmakarvavahaa, molemmat sävyssä Blonde.


Tähän silmämeikkiin meni oikeesti vain 5 min! Smoky on mun "helppo" valinta kun en jaksa vääntää mitään ihmeempiä :) Ja se aina näyttää kivalta! (Taitaa tämä look olla myös Herra Savon suosikkeja.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!