25.7.2015

Mun Nyx-huulipunatilaus on tullut! Nyx SMLC20 Copenhagen, ensifiilikset ja meikki.


Tilasin muutaman Nyx-huulipunan. Koostumus on mulle uusi tuttavuus, Soft Matte Lip Cream. Kuulostaa minusta aivan täydelliseltä - rakastan mattapunia mutta en oikein välitä huulia kuivattavista tuotteista joten se "cream" oli tärkeä osa!

Mulla on nyt neljä sävyä Soft Matte Lip Creameja ja esittelen ne pian, kunhan olen tutustellut sävyihin ja koostumukseen paremmin. Ainakin yhteen sävyyn olen jo tutustunut melko hyvin! Sävy SMLC 20 Copenhagen on juuri sellainen, millaisiin aina retkahdan!

Aika ihana sävy vai mitä? :)
Koostumus taas on... mielenkiintoinen. Sellaista mulla ei aikaisemmin ollut.

Yhdistin vamppimaiseen huulimeikkiin hyvin klassiset, rauhallisen sävyiset silmämeikit.


Nyx-huulipunien kunniaksi "nyxasin" muunkin meikin. Silmämeikin varjostussävynä Nyx Taupe, kulttimainetta nauttiva yleisvarjostussävy.

Liikkuvalla luomella ja sisäkulmassa vaaleaa shimmeria, saattaa hyvinkin olla MUSin Muffin.
Rajauksena MUS Charcoal.


Taupe-varjostusta on myös kevyesti poskiluun alalpuolella.
Poskipuna Chanel Ultra Rose.
Lisää lämpöä ihonsävylle antamassa BareMinerals Original Foundation sävyssä Medium Beige, käytän sitä aurinkopuuterin tavoin.
Silmien alla MUS Reflex Cover Light.
Poskiluulla BareMinerals Illuminating Mineral Veil.

Nyx SMLC20 Copenhagen

Täytyy sanoa että tykkäsin tästä simppelistä meikistä tosi paljon! (Haha, ja niin tykkäsi Herra Savokin!) Näillä meikkasin:


Onko Nyxin Soft Matte Lip Cream-huulipunat tuttuja? Mitä sävyjä teillä on?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!