1.8.2015

Easy Blue


Nyt pitkästä aikaa jotain muuta, ei aina niitä mun turvallisia neutraaleja silmämeikkejä! Tässä on sellainen kirkas sininen silmämeikki, joka oli mulle kuitenkin, väristä huolimatta, helppo ja luonteva pitää.


Ehkäpä siniseen luomiväriin pätee sama kuin punaiseen huulipunaan: ainakin kauneuslegendan mukaan jokaiselle naiselle on olemassa ainakin yksi "oma" sävy. Ja ehkäpä mun "oma" sininen on sellainen violettiin kallellaan oleva.

Itse meikki on äärimmäisen yksinkertainen kolmen luomivärin viritelmä. Pääroolia esittää MUSin Cyber Shadow sävyssä Sapphire. Sitä on reippaalla kädellä sudittuna luomivaossa ja silmän ulkokulmassa. Sapphiresta löytyy oma postaus täältä.

Liikkuvan luomen keskellä on vaaleansinistä Diorin antiikkisestä (kröhöm, taisin ostaa omani vuonna 2009...) paletista Mystic Jade. Tämä on edelleen yksi mun suosikkipaletteja Diorilta!



Helppo silmämeikkimalli, kevyt vaaleanpunainen poskipuna (Chanel Tumulte) ja persikkainen kiiltopuna huulilla ja avot, sininen luomiväri ei olekaan mulle niin pelottava :)

Huulipuna on MUSin Scales-lookin kiiltopuna Simplistic. Näyttää mun huulilla lähes sävytetyltä huulirasvalta ja tuntuu pehmeältä ja kosteuttavalta.

Mitään vähemmän kummallista nassukuvaa nyt ei ole, pahoittelen. Ei ollu hyvä selfie-päivä :)

Mikä on teidän lemppari sininen luomiväri?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!