14.8.2015

Katy Perryn ihanat kaksoisrajaukset


Mä tässä uusinta jenkki-Allurea selatessani ihastuin valtavasti Katy Perryn silmämeikkiin Covergirl-mainoksessa. Siis aivan ihanat sävyt kaksoisrajauksessa, tuo vihreä on niin hieno! Ja vihreä tukka... (huokaus) oi mulla on viime aikoina niin ikävä sitä kahden vuoden takaista vaaleanpunaista kiharapilveäni! Välillä hulluna tekee mieli blondata ja värjätä taas shokkiväreillä - lilaksi tai sinivihreäksi yms mut EN MÄ ENÄÄ VOI... Yhyy!


No mutta rajauksia halusin sentään kokeilla!


Tämmöiset niistä tuli.

Varjostuksen piirsin eri tavalla kuin lehden kuvassa, muokkasin omalle luomelle sopivammaksi silmän sisemmällä puoliskolla.

Itselleni harvemmin teen varjostuksen ulkokulmasta niin selkeää ja terävää kuin Perryn meikissä mutta nyt halusin kokeilla. Vähän vieraalta se silti näyttää omaan silmään, olen tottunut erilaiseen muotoon.


Mun tekemässä meikissä tummempi rajausväri ei ole musta, se on tumma mustanvihreä (MUFEn geelimäinen). Livenä se näytti minusta tosi kivalta mutta nyt kuvista näen että ihan musta olisi parempi, kontrasti kirkkaaseen sinivihreään rajaukseen olisi silloin näyttävämpi. Ääh.

Mä ehkä kokeilen tätä uudestaan joku kerta.


Luomiväreinä IsaDora Eye Color Bar 60 Nude Essentials
Vihreä rajaus Ben Nye LU-10 Jade + Inglot Duraline
Korostusvärinä Shiseido WT905.

6 kommenttia:

  1. Kaunis meikki!

    Täytyy kyllä sanoa, että en olisi tunnistanut Katy Perryä tuosta kuvasta! Ei näytä jotenkin ollenkaan itseltään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi :)

      Mä luulen että kampaajan, stylistin, meikkaajan, kuvaajan ja photoshop-ammattilaisten jälkeen kukaan ei näytä itseltään :D Multa meni ihan ohi että Perryn tukka on niin lyhyt nykyään.

      Poista
  2. Voi että, ihana toi Katyn meikki ja ihana myös sun meikki! Tällaisia katsellessa sitä aina mietin, että saisikohan mulle symmetriset silmät jos kävisin plastiikkakirurgin veitsen alla ton toisen silmäni kanssa. Kun mullehan ei saa ilman älytöntä kikkailua siipirajauksia aikaiseksi ja juuri tällaiset meikit olis mun mielestä niiiiiiiin ihania! Siipirajaukset ylipäätään. Joo, toki voin tehdä rajaukset ilman siipiäkin, mutta teknisesti sekään ei ole mun silmiini kovin imarteleva vaihtoehto.

    Mutta ihana silmämeikki, kateellisena täällä tuijottelen! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mohn! :)

      Mullahan on kans epäsymmetriset silmäluomet, toisessa silmässä vielä arpia ala- ja yläluomella. Epäsymmetrisyys näyttää pahenevan sitä mukaa kun ikää tulee lisää mutta toistaiseksi ei oo niin paha että olisin menossa kirurgin vastaanotolle tän kanssa. Mutta selkeät siipirajaukset ovat joka kerta kikkailua mullakin: jos rajaukset ovat symmetrisiä silmien ollessa kiinni, se tarkoittaa että toisen silmän rajaus on vinksallaan silloin kun silmä on auki (luomi painaa rajauksen häntää alaspäin). Eli joka kerta pitää löytää jonkinlainen kompromissi. Koska tykkään hirveästi siipimäisistä rajauksista ja aion niitä käyttää niin kauan kuin se on mun luomilla mahdollista :)

      Oon tosin miettinyt että botoxilla sais ehkä kulmakarvoja kohotettua silmän ulkokulmasta ja se saattaisi liftata raskasta luomea kans. Mutta en ole vielä kypsä tälle ratkaisulle :)

      Jos ois symmetriset ja sileäihoiset luomet, kyllähän sitä taiteilisi vaikka minkälaisia geometrisiä rajauksia! Mutta musta näyttää siltä että utuisemmat ja pehmeämmät meikkityylit ovat omilla epätäydellisillä luomillani kauniimman näköisiä :)

      Poista
    2. Juu, olen löytänyt kyllä itselleni hyvin sopivan ja toimivan tavan meikata mutta ihmismieli kun on sellainen, että sitä pitää saada mitä ei voi saada niin tietenkin sitten kovasti haluaisin kokeilla välillä jotain muutakin. Varmaan sekin vaikuttaa, että pidän toista silmääni normaalina ja toista viallisena ja siinä normaalissa silmässä siipirajaukset näyttävät aina jotenkin erityisen hyvältä mutta sen viallisen silmän takia en voi niitä tehdä koska siihen niitä ei saa tehtyä ilman sitä kikkailua ja sitten pitää muuttaa myös se normaalin silmän siipi. Joo, isot ja vakavat on meikäläisen ongelmat! ;-)

      Poista
    3. Heh, mulla sama juttu! Toinen silmäni on mielestäni se "normaali" ja helppo meikkejä ajatellen ja toinen taas... Noh, ei voi mitään. Äh, symmetriä ja täydellisyys ovat yliarvostettuja! :D

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!