2.8.2015

MUS Microshadow Dagger.


Hankin tämän luomivärin alennusmyynnistä huippuedullisesti. Ja voi että miten kiva sävy!

Dagger on ehkä pakkauksessaan sellainen vähän ujo että ei nostata suuria intohimoja. Kiinnitin siihen huomioni kun olin penkomassa alepöytää ja haa, sehän on salaa varsinainen helmi!


Dagger on i-ha-na! Ja tämän sanon minä, nainen joka ei yleensä erityisemmin innostu oliivinsävyisistä luomiväreistä :)
Oliivinvihreä hohtava luomiväri jossa on hienoinen kultakuulto ja reippaasti hopeisenhohtoista hiukkasta. Juuri tämä viileä hopeinen glitteri tekee tästä oliivinvihreästä luomiväristä erilaisen - ja paremmin minulle sopivan. Liian lämpimät oliivisävyt eivät oikein toimi mun iholla.


Kevyestikin hipaistuna luomiväristä irtoaa väriä. Ohuena kerroksena levitettynä sen kultainen sävy näkyy paremmin.


Kerrostettuna luomivärin vihertävä vivahde korostuu. Myös metallinen glitteri näkyy kuvassa. Tämähän on oikeastaan aika juhlava oliivinvihreä. Kuin sotilasuniformu metallisilla napeilla!

Tein mun tavallisen arkimeikin Daggerilla. Sitä on kevyesti liikkuvalla luomella, vahvemmin luomivaossa ja ulkokulmassa. Luomiväri karisi vain hiukan (olin tosin hyvin huoleton levityksen suhteen), se oli positiivinen yllätys. Usein glitteriset luomivärit pölisee aika pahastikin.


Silmän sisäkulmassa ja liikkuvan luomen keskellä MUS Muffin.
Rajasin tummanvihreällä MUFEn geelirajausaineella mut se näyttää jostain syystä ihan mustalta.


En tiiä, onko syynä sään puolesta penkin alle mennyt kesä vai jokin muu, mutta tämmöiset tyypillisen syksyiset sävyt vetoaa minuun just nyt. Oliivinvihreä, tumma sininen, suklaanruskea, ruoste, ukkospilven harmaa ja viininpunainen... Tänään hipelöin tummia kynsilakkoja mutta en osannut päättää viiden eri tumman viininpunaisen välillä :) Onko muilla kenties samanlaisia fiiliksia?



Poskipunana hillitty Lily Lolo Tickled Pink.

Testasin myös uutta korostus & varjostuspalettiani ja olen nyt ihan koukuttunut siihen :) Hirmuisen kiva uusi meikkilelu!


Korostuksista, varjostuksista ja itse paletista raportoin myöhemmin asianmukaisten kuvien kera.

P.S. Dagger muuten pysyi siistinä koko päivän paakkuuntumatta luomivakoon ja karisematta. Ja ilman mitään pohjustajaa! Tykkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!