9.8.2015

Värikäs kalpea meikki


Tämä meikki on sellainen sekalainen hökötys. Näin käy kun on liikaa aikaa :)


Levitin luomelle ensin kuparinsävyistä luomiväriä. Sitten lisäsin keltaista luomen uloimmalle osalle. Sitten pinkkiä liikkuvan luomen sisemmälle puoliskolle.


Alaluomen rajauksena on vielä ripaus violettiä. Yläluomella rajaus mustanpunaisella MUFEn geelimäisellä rajausvärillä.



Kulmaluulla ja poskipäillä on MUSin voidemainen korostusväri, High Tech Lighter sävyssä Orion.

Huulipuna on NYxin matta Antwerp. Sävy jota aluksi pidin vähän hassuna - mutta siitä tulikin mun suosikki!

Alaluomen sisärajauksena hyvin vaaleaa lilaa kajalia kirkastamassa mutta se näyttää lähinnä vain vaalealta.

Tykkäsin siitä että kauempaa katsottuna meikki ei näytä erityisen värikkäältä - vain rajaus ja jotakin maltillisen kimaltavaa luomilla. Pinkki, keltainen, violetti ja kuparinvärinen luomiväri ovat kaikki kimaltavia ja värikerrokset läpikuultavia. Sävyt erottuvat vain läheltä joten ne ovat lähinnä mun omaksi iloksi :)

Kirkkaat vahvat sävyt ovat nekin ihania mutta välillä tuntuu että jään itse jotenkin taka-alalle värikkäiden silmämeikkien kanssa kun oon aika kalpea. Niinpä kirkkaana kesäpäivänä kevyempi on parempi :)


Kalpeudesta puheen ollen: olen jo pienen ikuisuuden ajan halunnut kokeilla Clarinsin uudistettua meikkivoidetta Haute Tenue. Mutta ääh, vaalein saatavilla oleva sävy 103 Ivory on mulle liian tumma :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!