15.9.2015

Alkusyksyn päivämeikki, uusi Eyedust Imagine ja muutama muukin yllättävän kiva meikkituote


Paistoi aurinko, oli upea syyspäivä - mun vapaapäivä! - heiluin kaupungillä mun ruudullisessa pikkutakissa (se on niin täydellinen alkusyksyyn: tweed-jakku jonka ruutukuosissa ruskeaa, oranssia, vaaleansinistä ja kermanvaaleaa) ja tässä meikissä.


Luomivärinä mun tämänhetkinen suosikki-lellikki, MUSin Marble Microshadow Charcoal Grey, josta olen jo kirjoittanut tämän ylistävän postauksen. On ehkä kauneimpia harmaansävyisiä luomivärejä ikinä!

MUS Eyedust Imagine

Tässä meikissä korostin Charcoal Greyn kevyttä kultaista hohdetta lisäämällä liikkuvalle luomelle mun uutta Eyedust-irtopuuteriluomiväriä. Sekin on Make Up Storen ja sekin päätyi luokseni MUSin lookkinäytöksen goodiebagissä. Sävyn nimi on Imagine ja se on i-ha-na! Tasapainottelee vaalean kuparin ja ruusukullan rajamailla.

MUS Eyedust Imagine


Taputtelin irtopuuterin muodossa olevan luomivärin paikoilleen hieman kostealla siveltimellä, se vähentää pigmentin pölisemistä. Imagine on ihanan kiiltävä! Ja onneksi se on myös hienojakoinen, ei tunnu rakeiselta tai karkealta eikä karise päivän mittaan silmien alle.


Varjostuksiin kasvoille käytin Chanelin Les Beiges-puuteria. Varjostin kevyesti nenän sivuja ja jatkoin varjostusta ylös kulmakarvoihin asti ja häivytin myös sivuille silmäluomille.

Meikistä tuli hyvin "mun" näköinen kokonaisuus ja viihdyin tässä lookissa.


Mulla on myös uusia kivoja tuotteita kasvomeikkinä!

Sain näytteen Clarinsin pitkäkestoisesta meikkivoiteesta ja johan nyt, sehän osoittautuikin oikein mukavaksi. Rasti seinään! Minä - ihminen joka ei oikein tykkää meikkivoiteista noin niinku meikkituoteluokkana - ostin uuden meikkivoiteen ja oon nyt sitä tyytyväisenä käyttänyt useamman päivän putkeen! Hurraa!

Tästä meikkivoiteesta täytyy ehkä kirjoittaa ihan oma postaus. Nimittäin se ei ole yhtään hassumpi... en ihan vielä kehtaa myöntää että tykkään meikkivoiteesta mutta tämä Everlasting on oikeesti - toistaiseksi - oikein hyvä hankinta. Hmm...

Ja mulla on myös uusi puuteri josta todella tykkään. MUS Compact Powder Translucent. Yhdessä Clarinsin Everlasting-meikkivoiteen kanssa taikovat ihon pinnan epätasaisuudet, huokoset sun muut, sekä värivirheet lähes olemattomiin!


Eyes: MUS Marble Microshadow Charcoal Grey
MUS Microshadow Arctic
MUS Eyedust Imagine

Face: Clarins Everlasting Foundation 103 Ivory
MUS Compact Powder Translucent
Chanel Joues Contraste Tumulte
Chanel Les Beiges N°50

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!