17.9.2015

Mun vaaleanpunainen elämä. Päivän meikki ja mun kulta


Mieheni hemmottelee mut piloille.
Hän on huomaavaisin, huolehtivaisin ja kultaisin tuntemani pörröinen lempeä jättiläinen.

Aamuisin aamupala odottaa pöydällä kun olen vasta kömpimässä ylös sängystä.





Tänään olin meikkaamassa ennen töihin lähtöä ja havahduin välillä keittiöstä kuuluneeseen kolinaan. Apuani ei kuulemma tarvittu. Selvisi että Herra Savo siellä pesi jääkaappia. Sitten hän vei mut töihin. (Toinen vaihtoehto on mun mennä kahdella bussilla eli matkaan menisi noin tunti.)


Tässä päivän meikkini, hempeissä vaaleanpunaisen sävyissä sadepäivän vastapainona.


Harmaa sadepäivä tuntui masentavalta. Ja muutenkin viime aikoina olen stressannut tosi paljon. Sipilän ja kumppaneiden kaavailemat "säästötoimenpiteet" suoraan sanottuna hirvittää. Miestäni leikkaukset eivät juuri kosketa millään tavalla mutta mun alalla ihmiset ovat järkyttyneitä ja vihaisia hallituksen linjauksista. Pienipalkkaisilta naisilta viedään siinä viimeisetkin pennoset!



Halusin rauhallisen, klassisen, sellaisen perinteisellä tavalla nätin meikin.

Liikkuvalla luomella Chanelin pinkki poskipuna Ultra Rose. Samaa poskipunaa myös poskilla.



Korostusvärinä Lily Lolo Stardust, mineraali-irtopuuterihighlighter. Hienojakoinen ja ihana.


Huulipuna vahva fuksiapinkki MUS Mandy. Mun suosikki, pigmenttinen ja pysyvä mattapuna. Harmi että sitä ei ole vielä näkynyt MUSin uudistettujen huulipunien rivissä! Toivottavasti sävy ei ole lopetettu kokonaan. Mutta kaikki uudistetut sävyt eivät ole vielä rantautuneet Suomeen joten olen toiveikas.


Kynsilakkakin MUSin, pinkki creme Mirjam. Minusta täydellinen. Peittävä jo yhdellä kerroksella, pysyy mun kynsillä viisi päivää putkeen ja sävy on upea!

Tossa mä muikistelen autossa matkalla töihin. Voi rauhassa klikkailla selfie tai muutama kun ei ole ajokorttiakaan :D

Illalla Herra Savo haki mut töistä ja myhäili tyytyväisenä. Kotona mua odotti yllätys!


Sillä aikaa kun olin töissä hän siivosi, pesi pyykit, kävi kaupassa ja osti kuulemma 21 kiloa ruokaa (ja muutaman viinipullon), teki uunissa paahdettuja punajuuria ja vadelmasorbettia (hän ei edes välitä vadelmista, minä niistä tykkään!) ja toi mulle kukkasia. Mun suosikkeja! Ja vielä sellaisia jotka mätsää mun kynsilakan sävyyn. Tarkoituksella. Ei hitto, mulla on maailman täydellisin aviomies!


Sitten mä istuin hetken liikuttuneena sohvalla ja ihailin neilikoitani (ja kynsiä) ja kultani teki keittiössä suosikkiani kalakeittoa.


Kuvan ruoka ei siis ole sitä kalakeittoa, se on joku eri illan ateria. Kalakeitto ei ehtinyt fotoon, se oli liian hyvää.

Siis meillähän Herra Savo kokkaa. Hän on gastronominen nero, minä taas osaan laittaa pari juttua mutta en oo mikään virtuoosi ja koen ruuanlaiton stressaavana puuhana.


Herra Savo myös aika usein ilahduttaa mua kukkakimpuilla.


Mutta nyt hän ihan ylitti itsensä ja yllätti mut tämän sävyjen mätsäämisen kanssa! Siis tokihan olen intoillut valtavasti tästä pinkistä kynsilakasta ja ylpeänä hänelle edellisiltana esitellyt kynsiäni tyyliin "ooh! kato! onko hienot? musta on niin hienot!!! ne on kuin karkit!"... Mutta ei mulle tullut mieleenkään että hän keksisi niin upean tavan lahjoittaa mulle lisää mun lempiväriä :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!