7.9.2015

Pakkaamassa


Itse asiassa sain pakkaamiset just valmiiksi. Boarding Pass on tulostettu, passi ja muut tärkeät lappuset tungettu käsilaukkuun. Meikkien missikisat (tärkeä prosessi ennen jokaista reissua!) pidetty ja voittajat pakattu. Hitosti hommaa, vaikka olen poissa vain kaksi päivää!

Ai niin, mihin oon menossa? Työ- & hupimatkalle Tukholmaan. Perillä odottaa päivän kiertely kaupungin kauppoja ja nähtävyyksiä ihmetellen, Make Up Storen järjestämä muotinäytös (oh, goodiebagit!) ja päivänmittainen esittely MUSin tulevista lookeista ja uusista tuotteista.

Lainasin Herra Savon pientä käsimatkatavarana kelpaavaa matkalaukkua mutta lopulta päätin ottaa mukaan oman ison matkalaukkuni. Väittäisin että olen järjestelmällinen pakkaaja. Ei mulla ole juuri mitään ylimääräistä mukana - kolme varmaa ja taatusti toimivaa asukokonaisuutta - laukku on lähes tyhjä. Mutta perillä on aikaa kierrellä kauppoja ja eihän sitä koskaan tiedä :)


Meikkejäkin otan (mielestäni) kohtuullisen määrän. Kaksi huulipunaa, molemmat MUSin (pinkki Blush ja fuksia Mandy). Yksi poskipuna - helppo ja kaikkeen sopiva Chanel Tumulte. Kaksi varjostustuotetta - MUS Duo Contouring Light ja NYX Taupe.

Neljä puutera... ööh, tähän mulla on hyvä selitys - kaikki ovat hyvin erilaisia ja käytän niitä eri tarkoituksiin. kaikki ovat mun suosikkeja! Decollete on kevyt kivipuuteri jota käytän meikkivoiteen korvikkeena - tasoittamaan ihon sävyä, lisäksi se tosi kivasti tasoittaa ihon pintaa ja häivyttää huokosia. Make Up For Ever HD erittäin kevyenä kerroksena sopii hyvin silmien alle. BareMinerals Illuminating Mineral Veil on kirkastava ja toimii puuterimaisena korostusvärinä. Ja Jane Iredale PurePressed Base sävyssä Ivory on kiva kulmaluulla ja muutenkin vaaleana yleispuuterina.

Yksi (!!!) luomiväripaletti. Yksi! Pidän enemmän paleteista kuin irrallisista solonapeista. Diorin luomivärit yleensä käyttäytyvät hyvin luomillani ja pysyvät nätisti koko päivän. Lisäksi niitä on helppo irrottaa paleteistaan ja yhdistellä uudennäköisiksi kokonaisuuksiksi. Raakalaismaisesti pahoinpitelin Diorin viisikkojani ja kokosin niistä tällaisen matkapaletin:


Ruskea, violetti, vaaleanpunainen ja neutraali beige - kaikista näistä sävyistä pidän tällä hetkellä. Tein paletilla koemeikin. Tajusin että ei nyt oikein toimi. Ei mulla tuu olemaan reissussa aikaa häivytellä violettiä ja vahvaa ruskeaa!

Tein uuden paletin - luotettavia ja helppokäyttöisiä sävyjä joita voin sutia luomille vaikka pimeässä ja sormin.


Tosin ei mun ehkä tarvii meikata sormin. Laskin että mukaan tulee ainakin 15 sivellintä. Ehkä mä pärjään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!