24.10.2015

Shattered glass manicure. Mun eka yritys.


Tämä on varmaan eka nail art-juttu joka kosketti mun sydäntä! Oon aina ollut enemmän sellainen klassisen linjan nainen että ei kiitos mulle mitään kynsikoristeluja. Glitterilakat tyyliin hurjimpia juttuja mistä innostuin :) Mutta nämä futuristiset "lasinsirukynnet", mitä netissä on viime aikoina vilahdellut, ne jotenkin kolahti ja täysillä!


Mutta miten ja millä tämä shattered glass-efekti tehdään?

Muistin että make Up Storella oli alessa näitä "flakeja" kynsien koristeluun. Hinta ei ollut paha, 5,50€ joten päätin testata!

Täytyy kyllä sanoa että kun en oo sen kummemmin mitään nail art-hommeleita harrastanut niin olen aika kömpelö näitten kanssa. Lopputulos ei oo täydellinen. Mutta silti lopputulos on minusta niin hauska että varmasti kokeilen tätä tyyliä vielä uudestaan!
Käytin alla tummaa lakkaa että olisi oikein dramaattinen lopputulos. Eli alla on yksi kerros aluslakkaa ja yksi kerros MUSin creme-lakkaa sävyssä Anna. Se näyttää mustalta mutta on oikeastaan tumma, tumma violetti.

Sitten levitin päälle kerroksen kirkasta päällyslakkaa ja painelin päälle nuo lastut. Rasiassa ne on läpikuultavia mutta kynnellä, tumman lakan päällä välkkyvät vihreän ja punaisen eri sävyissä.

Päälle pari kerrosta pikakuivuvaa päällyslakkaa. Silti ne rosot ja reunat tuntuu.



Onko muita lasinsirpalemanikyyristä innostuneita?

Apua! Mua on nyt purrut nail art-kärpänen!

2 kommenttia:

  1. Kyl ne vaan on kivannäköset! En vaan oo ite noihin oikeen lämminny ku voin kuvitella miten ne sit alkaa nousemaan ja repimään :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kestin noita reilun vuorokauden verran, sitten piti ottaa pois, alkoi ärsyttää :D Hauskan näköiset mutta pidän enemmän sileäksi lakatun kynnen tunnusta kuin tällaisesta karheasta.

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!