15.10.2015

Vaaleanpunaista hopeareunuksilla


OMG! OMG! Yksi mun pieni meikkihaave toteutui kun sain vihdoin käsiini Diorin vuosien takaisen LE-viisikon 859 Graphic Lights! (Kiitos ihanalle myyjälle!!!) Olen jo pitkään haaveillut että saisin tämän pienen pinkin aarteen mun kokoelmaan ja nyt Graphic Lights on minun :)

Pitihän sitä heti kokeilla!


Paletti ei siis ole mikään uutuus, se on vuodelta 2009 joten en esittele sitä tässä nyt sen ihmeemmin. Viisikossa on neljä erilaista hohtavaa vaaleanpunaisen sävyä ja keskellä intensiivinen, pigmenttinen välkehtivä hopea.
Voiko tällä yhdellä paletilla tehdä koko meikin? Mulle se on käytännössä mahdotonta, mieleiseni meikin tekoon haluaisin lisäksi mattaisen varjostussävyn (raskas yläluomeni ei oikein tykkää kiillosta) ja ehkä vielä jonkun rauhallisen, ei kovin kimaltavan hyvin vaalean sävyn kulmaluulle (en pidä vahvasta kiillosta kulmaluulla). Ja rajausvärin.

Mutta onko tämä paletti ihan uskomattoman söötti, suloinen ja ehkäpä kaunein meikkipaletti ikinä? Todellakin! Nämä sävyt tekevät mut hyvin, hyvin onnelliseksi! Parempaa kuin kissanpentuvideot :)


Tämä on mun eka kokeiluni tällä paletilla. Menin siitä missä aita on matalin: hopeaa liikkuvalla luomella ja hohtavaa vaaleanpunaista ulkokulmassa. Vaaleinta vaaleanpunaista sisäkulmassa. Luomen varjostin luomivaosta ylöspäin silmän sisemmästä nurkasta n. luomen puoleenväliin asti MUSin mattaluomiväreillä, sävyillä Boheme (matta murrettu lila) ja Hero (matta pinkki). Kulmaluulla MUS Arctic.

Minusta tässä meikeissä tärkeintä on rajaus. Musta terävä rajaus pitää kaiken kasassa. Käytössä MUS Cake Liner Black.


Tällä meikillä kävin hammaslääkärissä. Tarkoituksella en laittanut mitään alaluomelle koska tiesin että edessä on reiän paikkausta. Pelkäsin että poraamiseen tuskastuneena saattaisin vaikka kyynelehtiä ja alaluomen meikki siinä sotkeutuisi. Turhaan pelkäsin! Ihana reipas lääkäri hoiti homman niin kevein ottein, ettei tarvittu edes puudutusta. Eikä tarvinnut itkeä :)


Lisäsin myöhemmin siihen samaan meikkiin vielä hopeisen alarajauksen. Käytin samaa hopeista luomiväriä paletin sydämestä.

Hohtava vaalea alarajaus ei ole mulle tyypillinen juttu... Mitä mieltä olette? Kiva vai omituisen näköinen? Itse kallistuisin siihen että ihan hauskaa vaihtelua :)


Silloin aikoinaan kun Graphic Lights ilmestyi, päätin olla "järkevä" enkä ostanut sitä. Ja mua niin harmitti jälkikäteen! Rakastan vaaleanpunaisia luomivärejä joten olen todella iloinen että mulla on nyt tämä vaaleanpunainen ja hopeinen meikkikarkki.

Kaihertaako sua jokin aikoinaan ostamatta jäänyt Limited Edition-meikki?



4 kommenttia:

  1. Minäkin olen tästä haaveillut pitkään, harmitti ihan sikana kun en ehtinyt sitä napata. Mutta hei, ihan sydäntä lämmittää saada tietää, että se meni vähintään yhtä rakastavaan kotiin kuin mihin se olisi minun luonani päässyt (ehkä jopa vieläkin rakastavampaan!).

    Ihana meikki. Nyt mä kadehdin sulta sen Sensain paletin lisäksi tätä ja ihaillen katselen näitä mielettömän ihania vaalenpunaisia meikkejä!

    En nyt äkkiseltään muista mikä olisi jäänyt harmittamaan. Sen sijaan olen löytänyt nettiä koluamalla kaikenlaisia mielettömän ihania mähaluuuuuuuuun!!!-meikkejä jotka on sitten osoittautuneet LE-tuotteiksi eikä niitä enää saa mistään. Pöh ja höh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koen että tuo pieni vaaleanpunainen paletti kuuluu mun kokoelmiin aivan ehdottomasti. Minähän niin rakastan vaaleanpunaisia luomivärejä! Nyt se on mun aarre :D Sensain vaaleanpunainen trio on ihan erilainen sävyiltään ja koostumukseltaan joten ne täydentää Diorin viisikon kanssa toisiaan mukavasti. I'm so happy!

      Kiitos ihan valtavan paljon kannustuksesta :)

      Poista
  2. Voi kuinka kaunis meikki :). Mahtavaa että paletti löysi sellaisen kodin jossa on sen perään jopa hiukan nyyhkitty :D. Mieletöntä huomata, että sinä olet tarttunut heti siihen sävyyn joka minun mielestä oli kaikista vaikein.

    En vain voinut käsittää miksi keskellä oli hopeinen nappi, olisin ymmärtänyt kultaisen paljon paremmin! Nykyisissä Dior-paleteissa on harvemmin tätä iridecent-laatua joten onnea vaan peilimäisen pinkkinä hohtavalle tielle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! :)

      Sä ootki sellainen kultatyttö ;) Mä taas tykkään juuri hopeasta/harmaasta vaaleanpunaisen kaverina tosi paljon joten tässäkin mielessä tuo paletti on just sitä mitä rakastan! Tuo viisikon hopea on ihan täydellinen, sellainen kunnon pigmenttinen laadukas luomiväri eikä mikään läpikuultava höttö. Oh, pahoin pelkään että vaaleanpunaisten meikkien tulva on odotettavissa lähiaikoina :D

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!