16.11.2015

Chanel Le Crayon Khol 17 Rouge Noir


Oioioi! Mun uusi silmänrajauskynä on I-HA-NA! Rakkautta ilmassa :)

Tänään kokeilin sitä ekaa kertaa ja OH! Kuten kuvistakin näkee, vähän lähti mopo käsistä rajauskynän kanssa :) Se on niin pehmeä ja sillä on niin kiva piirtää että annoin mennä! Rajasin Rouge Noirilla ylä- ja alaluomen ja piirsin vahvan "siiven" silmän ulkokulmaan.

Le Crayon Khol 17 Rouge Noir on siis osa Chanelin joulukokoelmaa ja tietääkseni Limited Edition. Mietin jo nyt, että jos näitä on joulun jälkeen alessa, pitää hamstrata!

Kynä on kajal-kynä eli hyvin pehmeä ja tarkitettu nimenoman sisäluomen maalaamiseen. Tai toki sillä voi rajata myös luomen päältä, mutta pitää ottaa huomioon, että pehmeä koostumus ei pysy iholla kovin hyvin - suttaantuu ja tarttuu hanakasti kiinni yläluomeen, ainakin mulla (rasvoittuvat luomet). Mutta pysyy ongelmitta jos päälle puuteroi tai kiinnittää esim. luomiväreillä, kuten tein tässä meikissä!


Luomiväreinä käytin sävyjä Diorin viime syksyn LE-paletista Trafalgar. Katselin Chanelin Rouge Noir-kokoelmaan kuuluvaa palettia, mutta sen sävyt muistuttaa tosi paljon Trafalgarin sävyjä - kultaa, vaaleanpunaista ja luumuista sävyä, joten mun ei oo mitään järkeä sitä hankkia.


Tämä meikki ei ole päivänvaloa nähnytkään. Kuvat otettu sähkölamppujen loisteessa, pahoitteluni.


Väri on loistava mun vaaleille silmille - pehmeämpi kuin tavallinen musta mutta silti hyvin tumma. Ja sen punertava vivahde saa mun harmaat silmät näyttämään värikkäämmiltä, sinisemmiltä.

Rouge Noir sopii varmasti upeasti myös vihreille silmille - kontrasti korostaa vihreyttä. Ja miksei ruskeille silmille myös, yleensähän ruskeasilmäisille sopii luumun sävyt ja syvät vivahteet nin hyvin.

Minusta ne Chanelilla ovat ihan hölmöjä, jos eivät ota tätä sävyä perusvalikoimaan!

Luomella luumua, sisäkulmassa vaaleaa kultaa ja liikkuvalla luomella kultaa + punaista.

Ripsivärinä Guerlainin luumunpunainen sävy.

Tässä vielä jonkinlainen kokonassukuva :)


Mitäpä tuumitte, iskeekö Chanelin houkutukset tänä jouluna?

2 kommenttia:

  1. Mä en ole koskaan tainnut ostaa mitään Chanelin kokoelmatuotetta normaalilla myyntihinnalla. Jostain syystä merkin kausikokoelmat eivät ollenkaan sykähdytä minua niinkuin Dior-kokoelmat parhaimmillan tekevät. Harvoin olen edes inspiroitunut tekemään mitään Chanelin kokoelmien hengessä.

    Kaunis meikki joka tapauksessa eikä kuvat ole lainkaan hullummat sähkövaloissa otetuiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Chanelin hinnat Suomessa on aika... pöyristyttävät. Saksassa asuva bloggari sanoi heillä tuon kynän normihinnaksi 19€. Meillä se on 28€. Ihan järkyttävä ero! Mutta tuo kynä on ainoa juttu minkä halusin tuosta kokoelmasta ja kun mulla oli lahjakorttikin niin oli pakko hankkia :)

      Chanelissa mua kiinnostaa eniten heidän huulipunat ja muutamat erikoisemmat jutut, niillä on muutamia ihan kulttimaineeseen nousseita tuotteita. Mutta ainakin vanhat luomivärinelikot oli aika onnettomia laadultaan ja kynsilakkojen koostumus vaihtelee ihan huipusta surkeaan joten itse suhtaudun merkkiin uteliaan varovaisesti. Nythän heillä vaihtui creative director, katsotaan, tuleeko esim. kevääksi jotain uutta jännää!

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!