30.11.2015

First World Problem ja Yves Rocher Crayon Couleur Vegetale 08 Bleu Volubilis


Uusi tukanväri ja uusi ongelma - mulla ei ole tähän hiusväriin sopivaa kulmaväriä! Toki voisin jatkaa mun "luonnollisensävyisillä" kulmakynillä ja -puutereilla... mutta kun kerrankin olisi mahtava mahdollisuus kokeilla vähän villimpiä sävyjä kulmissa!


En voi sanoa että olen 100% tyytyväinen mun ekaan kokeiluun violettien kulmakarvojen kanssa. Käytin IsaDoran silmänrajauskynää Perfect Contour Kajal 69 Amethyst ja se on liian pehmeä (no tietysti, sehän on kajal!) ja lisäksi Ben Nyen luomiväriä LU-17 Cosmic Violet, mikä taas on liian hohtava.

Sen sijaan Cosmic Violet toimii mainiosti (keltaisessa sähköisessä valossa) poskipunasävynä! Tulee sellainen kaunis, hieman "yliluonnollinen" hohde. Luonnonvalossa se olisi liian sinertävä, mutta keinotekoisessa valaistuksessa just hyvä.

Kokeilin myös hyvin tarkkarajaisia ja piirrettyjä leveitä "instagram"-kulmakarvoja. En ole vielä ihan varma, tykkäänkö vai onko liikaa... Ehkä oon harhateillä, mutta minusta tän uuden hiusvärin kanssa lähes mikä vaan on ok :)


Luomivärit ovat "vintage" YSL, vanha LE-paletti Midnight Garden, jolla on edelleen oma lokero sydämessäni, vaikka olenkin viimeiset puolitoista vuotta ollut lorkkuboikotissa...

Alaluomen sisärajauksena uusi tuttavuus, tai pikemminkin uusi ihastus - mainio uusi Yves Rocherin valmistama silmänrajauskynä Crayon Couleur Vegetale 08 Bleu Volubilis. Ihana, ihana kynä!


Pehmeä, pigmenttinen, liukuu sisäluomillekin kuin unelma - ja lisäksi pysyy todella hyvin! Mulla valuu nyt tuulisella ilmalla koko ajan vettä silmistä joten ihme, että kynä on pysynyt näin hyvin.

Yves Rocher on hiljattain tuonut myyntiin kokonaisen kasan uusi silmänrajauskyniä ja joukossa on hyvin mielenkiintoisia sävyjä, mm. kirkas keltainen! Alle kympin maksava kynä on hinta-laatusuhteeltaan ihan loistava, suosittelen! Vai ootko jo kokeillut näitä?

Huomenna lähden etsimään jotain sopivampaa kulmakarvameikkiä :)



2 kommenttia:

  1. Jälleen kerran aivan mahtava silmämeikki! Tykkään!
    Noita Yves Rocherin kyniä oon käynyt sivustolla monesti jo katselemassa ;)
    -Tingeling-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Kiitoskiitoskiitos :)
      YR:n kynä on niin hyvä, että tekee mieli lisää! Muuutenkin tän merkin meikkivalikoimaan on ilmestynyt muutamia tosi kiinnostavia juttuja, mm. joulukokoelmaan kuuluvasta kivipuuterista olen kuullut paljon kehuja.

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!