14.11.2015

Glitteripommi!


Mulla nyt jäi ihan selvästi levy jumiin glitteriosastolle :D En tosin ole tästä yhtään pahoillani, marraskuun pimeydessä kimaltavat meikit sentään hiukan piristää mieltä ja ilmettä!

Tällä kertaa levitin samaan meikkiin peräti kahta eri glitteriä: ensin kokeilin pelkällä vaalealla kullan sävyllä MUS Blue Moon, mutta tulos oli minusta vähän hailakka. Siksipä taputtelin liikkuvalle luomelle vielä MUSin moniväristä glitteriä Multi.


Ollaan siis päästy tilanteeseen jossa entiselle glitteriä vieroksuvalle varovaiselle meikkaajalle yksi glitteri/meikki ei enää riitä! :D


Yläluomella on lisäksi violettiä sävyä Diorin viisikosta Extase Pinks 804.

Ulkokulman tummensin MUSin luomivärillä Microshadow Cupol.

Rajauksena MUS Cake Liner Black.

Alaluomella jotain lämmintä, kullanhohtoista ruskeaa jonka nimeä en muista.


Meikin parina oli ihan tavalliset vaatteet, paksu mintunvärinen neule ja musta nahkahame, eikä kimaltava meikki tuntunut minusta ollenkaan yliampuvalta, ihme kyllä!


Se mua harmittaa että viime aikoina blogissa on ollut tosi vähän meikkikuvia. Syynä on tämä kestopimeys - en oikein ehdi napata meikkikuvia valoisaan aikaan. Muussa valossa otetut taas ovat vähän kökköjä... Mutta mikäli valoa vain riittää, blogikuvien laatuun on nyt tulossa parannusta uuden kameran ansiosta! Olen nyt muutaman päivän ajan pikkuhiljaa harjoitellut Olympus Pen EPL 7:n käyttöä :)



4 kommenttia:

  1. Oooooh munki on kyl päästävä tohon glitteri-meininkiin! Oon yleensä käyttäny vaan glitterirajauksia,mikä ois hyvä pohjustaja glitterijauheille tms et ne ei ois päivän päätteeks silmissä? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aloitin varovasti glitterirajauksilla ja sitten pikkuhiljaa hurahdin! Että varo vaan :D
      Mä käytän Make Up Storen nestettä Mixing Liquid, se kiinnittää irtoglitterin tosi hyvin luomille, ei ainakaan mulla oo karissut silmiin ollenkaan. Dippaan siveltimen siihen, sitten glitteriin ja painelen hippuset luomelle. Neste on kuin kevyttä liimaa, kuivuu tosi nopeasti, n. minuutissa, eikä se näy iholla.

      Poista
  2. Mun meikit näyttää supertylsiltä kun on vaan olen valmis hyppäämään glittervaunuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on tullut ihan glitterihöpö :D Olen valmis glitteröimään KAIKEN! Tää on varmaan tää marraskuun pimeys mikä tän aiheuttaa...

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!