27.11.2015

Lämmintä ja viileää


Tämä meikki ei ole mitenkään ihmeellinen, lähinnä mua miellytti siinä lämpimänsävyisen, kullanhohtoisen ruskean luomivärin yhdistäminen viileähköön, maitokaakaonväriseen varjostussävyyn.

Ja mun uuteen tukanväriin... jonka esittelen paremmin joskus myöhemmin. Kyllä, värjäsin karkkivärillä. Ei, se ei ole vaaleanpunainen, kuten ensin kaavailin :)

Mutta itse meikki tavanomainen ja helppo. Hohtavaa lämmintä ruskeaa liikkuvalla luomella ja alaluomella, mattaa viileää varjostuksena ja samppanjanväristä, hohtavaa sävyä silmän sisäkulmassa.


Yläluomen rajauksena musta MUSin Cake Liner.
Alaluomen sisärajauksena IsaDoran Blonde-kajal.

Yläripsissä mustaa ripsaria, alaripsissä violettiä.


Poskipunana pinkki Chanel Ultra Rose. Tykkään viileänsävyisistä poskista yhdistettynä kullanhohtoiseen luomiväriin.


Tykkäättekö pitää meikin selkeästi joko viileäsävyisenä tai lämpimänsävyisenä? Vai sekoitatteko samaan meikkiin viileitä ja lämpimiä sävyjä ihan miten huvittaa?

7 kommenttia:

  1. Hei! Lienenkö kertaakaan kommentoinut, mutta olen lukenut blogiasi muutaman kuukauden. Onpa kaunis meikki, mikä onkaan tuo luomella oleva hohtava kullanruskea?

    Kyllä saatan laittaa viileän ja lämpimän sävyisiä sekaisin :) t. Niina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Niina, onpa mukavaa että kirjoitit kommentin :) Ja mukavaa sekin, että tykkäsit meikistä! Ite kommentoin tosi harvoin, vaikka luen useita blogeja suht. säännöllisesti. Mikähän siinä on, että mielessäni ajattelen että "toi on kiva!" tai jään pohtimaan tekstin ideaa, mutta ei tuu kirjoitettua mitään...

      Mä käytän surutta sekaisin viileitä ja lämpimiä sävyjä. Itse asiassa oli kerran meikkikoulussa tehtävänä käyttää vain kylmiä TAI lämpimiä sävyjä, kylläpä se oli vaikeaa!

      Tein koko silmämeikin UD:n vanhalla paletilla Naked2. Siitä Bootycall sisäkulmassa, Tease varjostuksena ja luomella kimaltelee Snakebite. Mun iholla se välillä näyttää jopa vihertävältä kullanruskealta.

      Poista
  2. Ai se on Snakebite :o Ahaa... Onpa jännä :) Juu, mun näytöllä se näyttää juuri tuollaiselta sun meikissä kuin kuvailit ja minun silmään se on niin kaunis sävy. Jotenkin vanhanajan glamourfiiliskin tulee. Ei kyllä uskoisi, kun katsoo miltä Snakebite näyttää pannussa ja swatcheissa netissä. Voipi olla että mun luomilla se näyttäisi erilaiselta? Naku kakkosta mulla ei siis ole, mutta kolmosen ja Smokyn olen tänä syksynä hankkinut ja tykkään kovasti niiden laadusta, vaikka varisemisesta niitä jotkut moittivatkin. Tunnustan, että tilasin juuri Sokkarin netistä Urban Spectrumin ja Gwen S. -paletin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Snakebite näyttää napissa mulla hohtavalta ruskealta, mutta mun iholla siinä erottuu sellainen jännä vihertävä "ole gold"-vivahde. Kellertävässä sähkövalossa se vielä korostuu. Lionnonvalossa tämä luomiväri on muistaakseni viileämpi ja ruskeampi (siitä on aikaa, kun oon viimeksi ottanut tästä sävystä kuvia luonnonvalossa!).

      Hyviä paletteja oot hankkinut :) Itse tilasin just pari Zoevan palettia, niitten laatua on kehuttu paljon, itse en oo vielä testannut. En malta odottaa että saapuvat! Aina niin mukavaa kun pääsee tutustumaan uuteen merkkiin :)


      Poista
    2. Höh, old gold siis :D Autocorrect...

      Poista
    3. Joo - taitaa olla se 'old gold' hyvä termi sellaiselle sävylle :) Zoeva kiinnostaa muakin, kiva päästä tutustumaan sun kokemuksiin niistä. On suunnitelmissa tilata jotain sieltä, myös siveltimiä, jossain vaiheessa :D

      Poista
  3. (Ai niin, tässä on tuo 'ilmoita' -painike, en aiemmin huomannut :))

    VastaaPoista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!