30.12.2015

Joululahja


Olipa mukavaa mennä joululoman jälkeen töihin!
Sain osa-aikaiselta työnantajaltani jopa pienen joululahjan :) Leopardikuvioinen paketti sisälsi Make Up Storen tuotteita, mitä ei vielä ole myynnissä Suomessa. Varmastikin tulevat kauppojen hyllyille vuoden 2016 alkupuolella.

Lahja-lahjanen ilahdutti mua niin, naputtelen siitä teille samantien pienen raportin.


Pussukasta paljastui musta valkopilkullinen kimaltava puuterimainen luomiväri Moon Shadow sävyssä Denim. Jotenkin hämmentävää, ainakin mulle "denim" tuo mieleen farkunsinisen sävyjä...


Mutta en mä valita :) Tämä Denim on niin söötti! Ja tällä takuulla saa aikaan näyttävät smokyeyet :)
Nimi Moon Shadow sopiikin tälle hyvin. Jotain avaruusjuttuja tästä tuleekin mieleen.


Leopardipussukan toinen lahja (ja ilmeisesti se varsinainen tähti) on tämä Bronzing Powder Leopard.


Upea kitsch-henkinen leopardirasia ja siinä tämä nätti leopardikuvioinen aurinkopuuteri! Aika nätti, vai mitä?

Nämä MUSin uudenlaiset pakkaukset ovat kierrätettäviä siinä mielessä, että värinappi lähtee irti ja on korvattavissa uudella. Leopradikansiin voi siis ujuttaa jotain muuta sopivankokoista, jos haluaa.


Täytyy sanoa että aurinkopuuterit eivät oikein oo mun juttu. Olen kalpea enkä periaatteesta ikinä ota aurinkoa - SPF 50+ on mun ystävä. Ja jotenkin sellainen "korosta upeaa rusketustasi aurinkopuuterilla" ei oikein koskaan toimi mulla - ei ole mitään mitä korostaa! Mutta tässä pikkuleopardissa on kivoja vaaleampia alueita, ehkäpä saisin jotenkin siveltimen ujutettua pyyhkäisemään pelkästään niitä kullanvaaleita kohtia? Hmm...

Ainakin koostumus vaikuttaa oikein mukavalta - silkkiseltä ja hienojakoiselta. Bronzer on satiinipintainen mutta ei mikään älytön kimallepaukku.

Ja oh, se on niin kauniin näköinen!




Tässä vielä nopeat swatchit molemmista tuotteista. Eli tältä näyttää Moon Shadow Denim ja Bronzing Powder Leopard kun kaikkia sävyjä sekoittaa keskenään:


Denimin upea kimmellys ei valitettavasti näy tässä kuvassa :(

Tuliko Joulupukilta kosmetiikkaa lahjaksi?

Haluaisin vielä selventää, että mulla ei ole mitään Make Up Storeen liittyviä velvoitteita kirjoittaa tuotteista blogissani. Tai muihin kosmetiikkamerkkeihin liittyviä velvoitteita. Mun pikkublogi ja kirjoittelen ihan mitä ja mistä haluan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!