16.12.2015

Smoky eye & black glitter. Unohdettu aarre, MUFE Paillettes N°10


Teki mieli vaihteeksi jotain "normaalia" meikkiä, ilman glittereitä. Samalla jatkoin Zoevan sivellinsetin ja Naturally Yours-luomiväripaletin testailuja. Tämä smoky eye syntyi näillä apuvälineillä kuin itestään.

Ja kuten kuvasta näkyy, lopulta päädyin silti glitteriin... Voi apua, mulla on riippuvuus!



Käytin mustaa rajauskynää ja enimmäkseen neutraalinsävyisiä luomivärejä Zoevan paletista Naturally Yours. Sitten lisäsin violettiä luomiväriä (vanha Coastal Scents) yläluomelle ja alaluomen rajaukseen.

Kulmaluulla ja silmän sisäkulmassa vaalea matta First Love. Ulkokulmassa ja ripsirajassa matta lähes musta tummanharmaa Timeless Chic.

Varjostuksena luomen sisemmällä puolikkaalla matta keskiruskea Soft & Sexy ja luomen uloimmalla puolikkaalla hohtavat Sweet Sound ja Lovely Monday.

Häivyttelin varjostusta mattabeigellä Pure.

Violetti sävy on vanhasta paletista Coastal Scents Fall Festival. Kiva paletti mutta jäi mulla vähälle käytölle.


Tykkään smoky-meikeistä, ne sopii mun raskaalle luomelle hyvin. Ja kun silmämeikin ulkokulmaa häivyttelee ylöspäin suuntautuvin vedoin, saa koko silmämeikkiin kivasti "liftiä"! Samalla koko nassukin kohoaa :)
Tavallaan huvittavaa, kun tänään tässä meikissä kävin Herra Savon kanssa Alkossa ja kun olin aikeissa maksaa kuohuviinipullon, multa kysyttiin papereita. Epäselväksi jäi, luuliko myyjä Herra Savoa kenties mun isäksi? :D

Kotiin tultuani leikin meikin kanssa vielä hiukan. Nimittäin löysin mun meikkilaatikoistani tämän MUFEn vanhan glitterin, ihan avaamattomana! Tiedän että sain sen meikkikisan palkintona ja kilpailin viimeksi vuonna 2011 joten se on ollut mulla ainakin 4 vuotta enkä ole edes avannut purkkia... Tämä musta kimallusglitteri on #10, en tiedä, myydäänkö näitä enää. Onneksi glitteri ei juuri pilaannu, ei ainakaan sinetöidyssä purkissa.


Lisäsin meikkiin mun luottoripset, Depend Leah. Sitten vain tupsuttelin glitteriä alaluomelle käyttäen MUSin Mixing Liquid-litkua sitovana aineena. Oon minäkin höpsö kun en aikaisemmin kokeillut näitä mustia kimalluksia! Minusta ne on valtavan söpöt :)


Tällaista tällä kertaa!

Tapahtuuko tätä muille, että sattuu kalastamaan ihan omista meikkikätköistä yhtäkkiä jonkun unohdetun helmen?

Sitten kysyisin vielä, millaisista irtoripsistä muut tykkää? Onko jotain tiettyjä suosikkimerkkejä ja -malleja?




2 kommenttia:

  1. Ihana meikki! Ja todellakin tapahtuu, usein niin, että kuumeisesti pengon ja etsin jotain tiettyä - sitä löytämättä - ja samalla kätösiin osuu kaikenlaista ihanaa jonka olemassaolon olen autuaasti unohtanut kun ne eivät ole koko ajan esillä ja silmien ulottuvilla. Olen jo pienen ikuisuuden halunnut tehdä kunnon inventaarion omiin meikkikätköihin samalla setvien ne parempaan järjestykseen juurikin sen takia, että tulisi käytettyä kaikkia niitä ihanuuksia jotka aina unohtuu. Sitä päivää odotellessa....

    Minä tykkäisin käyttää irtoripsiä mutta se on itselleni niin haasteellista, että todella vähän olen tullut käyttäneeksi. Mun silmien eriparisuuden takia kokonaisten ripsinauhojen käyttö on ollut aina niin henkisesti tuskallista kun en ole koskaan niihin tyytyväinen (kauhea homma asetella ne niin, että näyttäisi edes suht koht symmetriseltä). Olenkin sitten joitakin kertoja leikellyt niitä kahteen osaan ja liimannut vain ulkonurkkiin. Yksittäisiä ripsitupsuja en ole vielä oppinut käyttämään, tarttis opetella! Nyt on laatikossa odottamassa paketti jo valmiiksi puolikkaita ripsinauhoja, jos muistan niin yritän taiteilla ne silmiin tulevan viikonlopun pikkujouluihin. Toisin sanoen, en ole ehtinyt löytää suosikkimallia tai -merkkiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mohn! :)

      Mulla on tällä hetkellä kaksi kaapillista meikkejä + ehkä 5 täyteen sullottua meikkipussa ja palaset-boksi piripintaan täynnä. Ja kaikki enemmän tai vähemmän sekaisin. Pitäisi todellakin järjestellä, siivota ja heittää/myydä pois sellaiset mitä en käytä...

      Minäkin leikkelen joskus ripsinauhoja. Varsinkin jos on liian pitkät ja näyttävät ripset, mulle riittää usein se sisänurkkaan tuleva puolikas vallan mainiosti. Ja joskus olen leikellyt koko ripsinauhan sellaisiksi n. 4-5 mm palasiksi. Niistä on kätevää valita sopivia pätkiä silmän mallin mukaan ja ovat myös helpompia liimata luomelle kuin sellaiset tupsut, missä useampi ripsi törröttää yhdestä solmusta. Sitä liimapintaa on enemmän ja pysyy paremmin. Tämä on myös mun neuvo niille, joilla luomi on hyvin pyöreä, kupera. Usein sellaisella luomella ripsinauha ei pysy kunnolla vaan pongahtaa jompi kumpi laita ylös, irti luomesta.

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!