11.1.2016

Kaikki mun tämän hetken lempparit samassa meikissä eli taas yksi Kat Von D Innerstellar-meikki


Tämänkertainen meikki syntyi hyvässä fiiliksessä :) Ei ollut kiire, oli hyvä flow ja valitsin meikkituotteita sen kummemmin ajattelematta, käsi vaan itse ojentui nappaamaan tietyt tuotteet... Jälkikäteen tarkasteltuna tajusin että käytin meikissä kaikkia niitä tuotteita, mistä eniten tykkään just nyt!

Mun suosikkipaletti just nyt on ehdottomasti Kat Von D:n Innerstellar. Ihania, ihania viileitä sävyjä!

Silmämeikissä käytin luomiväreinä pelkästään tämän paletin sävyjä.


Koko liikkuvalla luomella hohtava ukkospilvenvärinen Darkstar.
Varjostuksena matta harmaa Dios. Sitä häivyttelin lisää mattaisella maitokaakaon sävyllä Night Crawler.
Kulmaluulla kermainen Lycan.
Silmän sisäkulmassa ja liikkuvan luomen keskellä hohtava vaalea lila Orion.
Ulkokulmassa matta musta Killing Moon.
Alaluomella Night Crawler.


Kasvoilla mun uusi Dream Team - nyt kun pakkaset paukkuu täälläpäin -26° hujakoilla, olen tykännyt käyttää tätä komboa. IsaDoran kosteuttava primer, päälle MUSin irtopuuterin muodossa oleva primer, päälle ohut kerros Clarinsin meikkivoidetta Skin Illusion sävyssä 104 (vaalein mitä täältä saa), peiteaineen sijaan Clarinsin meikkivoide Everlasting+ 103 (vaalein mitä täältä saa).

Silmien alle tietenkin ensin silmänympärysvoide (Avene Eluage) ja lisäksi oma primer silmänalusille, nyt jo lopetettu MUS Quick Fix. Silmien alla kirkastamassa valoaheijastava MUS Reflex Cover sävyssä Light.


Varjostussävynä tosi vanha matta Mschic-luomiväri jonka olen ostanut aikoinaan Seppälästä... Hyvin vastaava sävy on MUSin puuterimainen poskipuna Sand. Tai ainakin aion hankkia sen korvikkeeksi sitten kun tämä luomiväri loppuu, pohja näkyy jo.

Poskipunana myöskin luomiväri, MUSin vanha sävy Venus - hohtava, hieman vaaleanpunaiseen kallellaan oleva beige. Lily Lolo Tickled Pink on hyvin samanlainen.

Korostusvärinä Essence Soo Glow! Ihana ei-rasvainen voidemainen korostusväri.
Silmämeikin ulkoreunaan, ohimon suuntaan häivytettynä, levitin vielä vaaleaa, kylmään violettiin shiftaavaa sävyä Gravitron Kat Von D:n paletista.


Yläluomella mun vakiorajausväri MUS Cake Liner Black, alaluomella suosikkikynäni MUS Eyepencil Wave.


No niin, siinä ne on, mun tämänhetkiset kullanmurut! Lumenen silmämeikinpohjustusvoide jäi mainitsematta aiemmin. Ja Clarinsin huulivoide.


Pakkasilta suojaamassa mun tämän talven paras asustehankinta eli pörröinen vaaleanpunainen tekoturkishattu. Ei muuten palele päätä!
Kaulassa vanha rakas Haldin-villahuivi. Lämmin ja nätti. Sen keskisormea näyttävät apinat ovat mun vastaus pakkasille!

Tajusin että käytän neljää eri pohjustustuotetta samassa meikissä mahdollisimman luonnollisen ja pitkäkestoisen pohjan aikaansaamiseksi. Mutta se on sen arvoista :)

Käytättekö pohjustajia päivittäin? Montako primer-tuotetta tulee samaan meikkiin kerralla?

2 kommenttia:

  1. Todella kaunis meikki. Rock Chic.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että tykkäät koska se oli muös minun suosikki :)

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!