2.1.2016

Vuoden 2015 parhaat kosmetiikkatuotteet


Tämä lista oli niin vaikea kirjoittaa! Mitkä ovat "vain" tositosihyviä ja mitkä ehdottomasti parhaita? Montako tuotetta listalla saa olla? Entä jos se paras oli limited edition, hyväksytäänkö se mukaan? Hirmuisen vaikeaa editoida.

Mutta - tattadadaa! - valinnat on tehty ja tässä on mun vuoden parhaat:


Ihonhoito

Paula's Choice Resist Weekly Resurfacing Treatment 10% AHA
Helppokäyttöisin ja miellyttävin ihon kuorinta-aine, kirkastaja ja raikastaja. Kasvojen pyyhkiminen aineella kyllästetyllä vanulapulla kerran - pari viikossa ennen nukkumaanmenoa vie vain hetken. Olen jo kirjoittanut tästä happotuotteesta tässä postauksessa. Säännöllinen happokäsittely oli paras juttu, mitä olen tehnyt iholleni vuonna 2015.

iS ClinicalEclipse SPF 50+
Tämä mainio aurinkosuojavoide sai oman postauksen (tässä) ja pääsi myös mun "Kesän 2015 parhaat"-listalle. Rasvoittuvalle iholle sopiva, ei tee kasvoja valkoisiksi, ei ärsytä ihoa, suojaa hyvin. Löytö!



Paula's Choice Clinical 1% Retinol Treatment with peptides & vitamin C
Retinolivoiteita olen käyttänyt kaksikymppisestä lähtien mutta tämän yövoiteen otin käyttöön 2015. Tehokas, ei silti ärsyttänyt mun ihoa.

Hiukset

Sim Sensitive System4 Climbazole Scalp Tonic
Tuotelistani tässä kategoriassa on hyvin lyhyt - vain yksi tuote. Sekään ei ole mikään uusi tuttavuus vaan olen käyttänyt sitä jo vuosia. Ärtyvälle, kutisevalle ja ajoittain hilseilevälle hiuspohjalleni tämä on pelastus. En osaa olla ilman! Ja nyt myös Herra Savo käyttää Scalp Tonicia, toimii hänelläkin.

Vuonna 2015 löysin myös itselleni hyvän kampaajan joka osaa leikata mun luonnonkiharaa tukkaa! Jee!

Hiusten värjääminen tummanvaaleista lilanvärisiksi oli vuoden paras hiusidea noin muuten! Hiuksista tulee nykyään kehuja päivittäin :) Violetin sävyt sopii hyvin mun ihonsävyyn, silmien väriin ja tyyliini muutenkin.




Meikit
MUS Duo Contouring
Make Up Store toi vuonna 2015 myyntiin uudet voidemaiset korostus- ja varjostuspaletit. Ostin omani (sävyssä Light) heti ekan pikatestauksen jälkeen enkä ole katunut. Nyt mulla on yksi itselleni ja yksi pakissa. Duo Contouring tekee varjostamisesta helppoa ja nopeaa. Myös sävy Medium on loistava hieman tummemmalle iholle, aion hankkia myös sen meikkipakkiini.

Clarins Everlasting Foundation+
Todella hyvä! Pitkäkestoinen meikkivoide joka todellakin kestää iholla pitkään siistinä, peittää mutta ei tee ihosta elotonta naamiota, ei liejuunnu rasvoittuvalla iholla mössöksi eikä korosta ihohuokosia. Ei tarvitse puuterointia. Käytän tätä usein myös peiteaineen sijaan näppyjen ja punoittavien nenänpielien peittämiseen.

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade
Now I understand, what all the fuss is about! Olen yrittänyt pitkään ostaa tätä Kicksistä mutta sävyni, Taupe, oli jatkuvasti loppuunmyyty (pahoin pelkään että mun ja Kicksien suhde on jotenkin kirottu!). Vihdoin tilasin omani nettikaupasta Eleven.fi ja kyllä, jäin samantien koukkuun. Paras kulmakarvameikki!

MUS Smoothing Priming Powder
Make Up Storen uutuusprimer yllätti. Mun eka reaktio, kun kuulin tästä irtopuuterin muodossa olevasta meikinpohjustajasta, joka lupaa sileän ihonpinnan ja pitkäkestoisen lopputuloksen: "hehheh, sopii toki yrittää mutta enpä usko!". Ja muutenkin, koko idea - ensin paljaalle iholle (kosteusvoiteen päälle) irtopuuteria ja sitten vasta meikkivoide - sehän kuulostaa hullulta?! Mutta toimii! Heti ekan käyttökerran jälkeen olin että wow! Tämä primer todellakin taikoo mun t-alueen huokoset näkymättömiin ja pitää meikin sistinä koko päivän! Jopa silloin kun en käytä pitkäkestoista meikkivoidetta vaan ihan tavallista. Puuterointiakaan ei tarvitse, eikä tarvitse korjailla meikkiä ollenkaan päivän mittaan. Olen vihdoinkin saavuttanut ikuisen mahdottoman unelmani - sileän ja mattapintaisen ihon koko päiväksi! Smoothing Priming Powder tuli myyntiin vasta n. kuukausi sitten mutta olen valmis kruunaamaan sen vuoden 2015 meikkituotteeksi.

Chanel Joues Contraste
Chanelin poskipunat kuuluu mun pitkäaikaisten meikkirakkauksien lyhyelle listalle. Parhaita poskipunia! Hienojakoisia, täydellisen kauniita, juuri sopivan heleyttäviä, riittoisia ja upeita sävyjä. Haluaisin näitä lisää!

Chanel Rouge Allure Velvet
Chanel voittaa myös parhaan huulipunan tittelin - taas jälleen kerran. Velvet-mattahuulipunat ovat parhautta! Erityisesti täyteläiset punaisen sävyt. Chanel osaa tehdä kauniita punasävyjä.


Zoeva on minulle vuoden uusi meikkimerkki. Näin kävi, että tutustuin tähän edulliseen mutta laadukkaan oloiseen merkkiin vasta vuoden loppupuolella mutta kolahti heti!

Zoeva Naturally Yours
Minusta ansaitsee tittelin vuoden paras luomiväripaletti. Kymmenen kaunista luomiväriä, hyvin käytännöllinen mutta ei ollenkaan tylsä setti ja ihan mahtava hinta-/laatusuhde. Perusteellisempi selostukseni paletista löytyy täältä.

Zoeva Rose Golden 228 Luxe Crease ja 230 Luxe Pencil ovat mun suosikkisiveltimiä. Vuoden 2015 paras sivellinhankinta oli Zoevan silmämeikkisivellinsetti!


Ja vuoden 2015 parhaaksi meikkitrendiksi julistan tietenkin glitterit!

Superkimaltavista juhlaglitteriövereistä nättiin pieneen sievään kimallukseen silmän sisäkulmassa.
Glitteriä käytetään tällä hetkellä myös hiusten ja kulmakarvojen koristeluun!
Toki glitterikulmakarvoja piti minunkin testata :D


Tässäpä oli mun 2015 kosmeettiset kohokohdat :) Näkyikö listalla tuttuja tuotteita?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!