5.2.2016

Sinivihreä smoky, Zoeva Cool Spectrum


Olen viime päivinä utkinut Zoevan palettia Cool Spectrum ja täytyy sanoa, että vaikka paletti ei ole mielestäni täydellinen (se mattavalkoinen luomiväri on kova eikä sitä voi pigmenttiseksi kehua), niin pääosin paletti on hyvä! Tässä esittelen meikin jonka tein pelkästään tällä paletilla, tosin käytin Yves Rocherin petrolinsinistä kynää sisärajauksiin.



Tykkään näistä sinivihreän sävyistä vaaleanpunaisen tukan kanssa. Tulee vähän sellainen merenneitomainen viba :)


Muutenkin oon viime aikoina innostunut veden sävyistä - tekee mieli sinisiä ja vaaleansinisiä silmämeikkejä. Tänään terrorisoin paikallisen Sokoksen henkilökuntaa kun etsin juuri tietynlaista vaaleansinistä luomiväriä... Kiersimme pisteeltä pisteelle mutta kun Dior, Chanel, Guerlain, Sisley, Shiseido, Clarins ja Make Up Store osoittautuivat vääriksi paikoiksi etsiä, kotimainen Lumene yllättäen tarjosi juuri sitä mitä etsin! Rasiassa sävy oli ihan täydellinen mutta mua vähän epäilytti. En itse asiassa muista, milloin olen viimeksi käyttänyt Lumenen luomiväriä... Tarkistin kotona ja mun meikkikätköistä ei löydy yhtäkään merkin luomivärirasiaa eikä ole muistikuvia että olisin hankkinut niitä Lumenelta. Jotenkin merkin silmämeikkituotteita (kulmakarvakyniä ja -vahoja lukuunottamatta) ei tuu minulle sellaista mielikuvaa että "ooh, pakko kokeilla kun tää on varmaan ihan huippu!". Tuleeko teille? Saatan toki olla väärässä. Ostin tämän vaaleansinisen luomiväripaletin. Mielenkiintoista päästä testaamaan, millaisia Lumenen luomivärit nykyään on!

2 kommenttia:

  1. Kaunis meikki..! Mä tykkään Lumenen luomivärinelikoista ja niistä duo'oista. Okei, duot on hivenen jauhoisia, mutta kevyt kopautus siveltimen varteen niin hyvin menee :) Mattasävyt on yllättävän pigmenttirikkaita..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Ostin nelikon Winter View ja kylläpä yllätyin että oli oikeastaan tosi hyvä laadultaan, ainakin sen tumma matta sävy ja myös paletin nätti vaaleansininen sävy (eli just se sävy jonka takia hankin koko paletin). Hyvä Lumene!

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!