12.3.2016

Tuoreimpia meikkiostoksia. Huulipunanpohjustusvoide, mattahuulipunia, täydelliseltä vaikuttava meikkivoide, uusi kulmakarvapomada, uusi tukka ja maailman söpöin poskipuna.


Maaliskuu on meikkikuu! Ainakin täälläpäin. Viime aikoina olen meikkishoppaillut hieman normaalia reippaammalla tahdilla. Oikeastaan olen shoppaillut myös vaateosastoilla ja mm. onnistuin ostamaan valkoisen villakangastakin, mustan mekon ja - kaikista hämmentävin hankinta mullae koska en kovin usein käytä housuja - kolmet samanlaiset valkoiset farkut (hei, hyvää pitää olla paljon, eiks niin?). Sellaiset joissa on trumpettilahkeet. Nyt odottelen valmiustilassa että ne tulee täällä Suomen maaseudulla muotiin :D

Nyt esittelen pikaisesti mun uusimpia meikkileluja, jätetään perusteelliset tuotearvostelut tuonnemmaksi :)
Clarins Instant Light Lip Perfecting Base on uusi ja yllättävän edullinen (selektiivisen merkin tuotteeksi) huulipunaprimer josta olen lukenut paljon hyvää (lähinnä ulkomaalaisblogeista). Joten ostin, kokeilin, tykkäsin, kehuin kaverilleni ja hänkin osti ja tykkäsi ja kehui varmaankin jo omille kavereilleen!

Milanin huulipunista, niistä mattaisista, olen kans kuullut lukenut paljon ylistyksiä joten kun Milania nyt saa nettikaupasta eleven.fi tilasin "vahingossa" pari huulipunaa... kolme huulipunaa ja sellaisen ruusupintaisen poskipunan/heleyttäjän/korostusväri/aurinkopuuterihässäkän. Koska se on niin älyttömän söpö. Huulipunista ehdin toistaiseksi kokeilla yhtä sävyä (arvaa, mikä sävy! :D). Tykkään! Eipä ollut huono nettiostos :)

Kaiken muun hyvän lisäksi - ta-tta-da-daa! - olen ehkä löytänyt sen täydellisistä täydellisimmän meikkivoiteen. Tai ainakin yhden oikein lupaavalta vaikuttavan. Kyseessä on Diorin uutuus, Diorskin Forever Everlasting Wear Pore-refining Effect on kevyt, lupaa häivyttää huokosia, näyttää luonnoliselta, antaa mattapinnan, kestää pitkään ja tässä on myös SPF 35!

Onnekseni tästä meikkivoiteesta on myös vaaleita sävyjä. Esim. Clarins tekee hyviä meikkivoiteita joissa on mulle sopiva koostumus mutta ovat usein pikkusen liian tummia.


Mulla on myös Make Up Storen uutuus, kulmakarvapomada Brow Pomade. Kyllä, kulmakarvapalettien lisäksi merkiltä nyt saa erikseen sävytettyjä kulmakarvavahoja. Sävyvaihtoehtoja on viisi.

Lisäksi mulla on uusi (noh, oikeastaan sama vanha mutta tuoreempana) tukka :) Leikkautin sen viikko sitten ja nyt länttäsin siihen kirkkaampaa pinkkiä väriä. Ja nyt odottelen että se haalistuisi hieman :D

Kiinnostaako mikään näistä erityisesti?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!