5.5.2016

Huhtikuun 2016 parhaat


Apua, mihin tämä kevät katosi? Eletään toukokuuta jo, oho! Nyt on jo korkea aika listata huhtikuun parhaat tuotteet!

Huhtikuun aikana luotin aika pitkälle tuttuihin ja turvallisiin purkkeihin, ainakin ihonhoidossa ei tapahtunut suurempia mullistuksia. Lisäksi ostin huhtikuun aikana ehkä tavallista enemmän kosmetiikkaa, tosin osa on vasta matkalla tänne, osa on vanhoja tuttuja tuotteita ja osa sellaisia joihin en ole ehtinyt vielä kunnolla perehtyä.


Meikkipohjan suhteen mun huhtikuun dream team oli Diorskin Forever + MUFE HD-irtopuuteri. Tällä yhdistelmällä menin suurimman osan ajasta. Tästä Diorin uutuusmeikkivoiteesta olen jo kirjoittanut oman postauksen (löytyy tästä). Tosin nyt kun aurinko paistaa lähes joka päivä, pelkäänpä että SPF35 ei ihan riitä ainoaksi aurinkosuojaksi, levitän meikkivoidetta aika ohuena kerroksena.


Lumene Gel Effect 15 Terälehtiä/Petals on minusta aivan täydellinen keväinen sävy. Kahdella kerroksella peittävä, viileä vaalea lilaan vivahtava vaaleanpunainen. Naisellinen, hempeä pastelli. Niin sievä!

Lakka ei pysy mun kynsissä kahta päivää kauemmin mutta toisaalta mun kynnet ovat tällä hetkellä aika hauraassa kunnossa, niissä ei oikein tahdo pysyä mikään. Tykkäsin sävystä niin paljon että käytin tätä lakkaa myös varpaankynsiin. En aina tykkää siitä että sormenkynnet ja varpaankynnet mätsää mutta Terälehtiä on niin nätti!

Vuosi sitten uudistunut voidemaisten korostusvärien sarja MUS High Tech Lighter sisältää sävyjä helmiäisvalkoisesta syvään kultaan ja pinkkiin. Toistaiseksi mun lemppari on ollut nudesävyinen Orion mutta nyt mulla on uusi suosikki. Helmiäisvalkoinen korostusvoidesävy Moonlight vaikutti hieman pelottavalta, pelkäsin sellaista tosi feikkiä yliampuvaa lopputulosta mutta se onkin vaalealla kalmankelpealla ihollani juuri sopiva!

High Tech Lihter on iholla kauniin läpikuultava ja koostumus on ihana, ei liian rasvainen. Taputtelen highlighterin iholle hiukan kostealla Beautyblenderilla ihan viimeiseksi, valmiin pohjan päälle. Pieni juttu mutta kasvot jotenkin herää eloon!

Näissä kuvissa ajellaan töihin silmät vielä ristissä aikaisen herätyksen vuoksi - ei ehkä selfiekuvien valiojoukkoa mutta ainakin Moonlight-highlighter erottuu poskipäällä! :D

Huhtikuun ajan huulimeikkinäni oli joko huulirasva tai sitten full-on mattahuulipuna! Milani 71 Matte Flirty on ihana syvä viininpunainen sävy jota olen käyttänyt eniten. Mutta sitten huhtikuun loppupuolella myyntiin Make Up Storelle tuli muutamia huulipunauutuuksia ja hurahdin täysin!


Tässä on nämä uudet punat, MUS Velvet Lip Gloss. Vaikka ne on "gloss", kyseessä on kuitenkin vanha kunnon nestemäinen mattahuulipuna joka levitetään huulille kiillon tapaan applikaattorilla mutta kuivuu peittäväksi, pigmenttiseksi ja mattapintaiseksi. Swatchissa ylhäältä alaspäin Angora, Satin ja Cashmere. Ostin heti kaksi, superpinkki Angora ja hillitty tumma roosa Cashmere ovat niin mun sävyjä etten voinut vastustaa! (Satin on mulle aivan liian lämmin ja ruskea.) Erityisesti Cashmere on tällä hetkellä mun lemppari arkisävy. Se on myös niissä selfiekuvissa missä on Moonlight-korostusväriäkin!

Ehkä paras juttu huhtikuussa oli meidän saunarempan valmistuminen! Hurraa! En ole mikään hc-saunoja todellakaan, mutta kun sauna oli suurimman osan kuusta pois käytöstä, tuli löylyjä jo ikävä. Mutta nyt se on valmis. Remppatiimi teki hyvää työtä ja nyt meidän pieni sauna on täysin uudistettu. Ihanaa :)

Siinäpä mun huhtikuun lempparit! Näkyikö tuttuja juttuja?

Mulla on jotenkin sellainen fiilis että toukokuu tuo mukanaan paljon muutoksia. Suunnittelen uutta hiusväriä ja se todennäköisesti tulee vaikuttamaan meikkeihin. Lisäksi ihonhoitopuolta pitää uudistaa, tarvitsen vaihtelua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!