17.5.2016

MUS Moon Shadow Peach. Kuvia, swatch, meikki.


Jos minulta kysyttäis (itse asiassa vähän aikaa sitten kysyttiin!), että mikä mun lemppariluomiväri on, niin osaisin heti nimetä yhden. En voi vannoa, että se pysyy lempparina aina ja ikuisesti, mutta olen käyttänyt sitä ihan törkeän paljon - viimeiset pari kuukautta se on keikkunut mukana melkeinpä joka meikissä, mitä olen tehnyt. Se on vain niin U-P-E-A! Ja se on Make Up Store Moon Shadow Peach.


Moon Shadow on uudenlainen puuteriluomivärien konsepti. Nämä luomivärit ovat erittäin hohtavia ja tuntuvat iholla melkeinpä voidemaisilta, niin pehmeä koostumus on. Ja niin kauniita! Luomivärissä on pohjasävy jossa erikokoisina murusina ja kimpaleina on sekaisin siroteltuna pari lisäsävyä. Näin luomiväri muistuttaakin kaunista maalausta! Peach on vaaleaa kultaa jossa on vaaleanpunaista, kultaa ja kuparia murusina antamassa sävylle vivahteita ja syvyyttä.


Sävyjen sekoittuessa tuloksena on vaalea, hohtava sävy. Minusta se muistuttaa enemmän vaaleaa ruusukultaa kuin rehellistä persikkaa mutta se on siis aivan ihana. Sävy muuttuu hiukan riippuen siitä, sattuiko mukaan enemmän kuparia vaiko vaaleanpunaista vaiko enimmäkseen vaaleaa pohjasävyä.


Minulle tämä sävy on liian tumma ja hohtava kulmaluulle ja useimmiten liian tumma silmän sisäkulmaan mutta liikkuvalla luomella tämä on mun suosikki! Onneksi nappi on valtavan iso ja tätä ihanuutta riittää pitkäksi aikaa! Levitän useimmiten ihan vain sormenpäällä taputtelemalla.


Tässä meikissä Peach on liikkuvalla luomella, luomivaossa vaaleanpunaisen sävyjä Shiseidon triosta PK 403. Sekin on niin nätti paletti ja silti vahingossa unohdin sen meikkipöydän laatikkoon melkein vuodeksi! Mutta nyt PK 403 on taas vakkarikäytössä, minusta se sopii hyvin kevääseen!


Periaatteessa Peach sopii monille myös korostusväriksi - ainakin jos tykkää kunnolla hohtavasta highlighterista. Itse käytän useimmiten hieman hillitymmin hohtelevia tuotteita mutta näissä kuvissa Peach poskipäillä korostusvärinä.

Itse asiassa Peach on mulle ihan hiukan liian tumma korostussävy mutta sen hohtavuus kompensoi hyvin. Mulle usein käy niin että suositut korostussävyt ovat hieman liian tummia, esim. kuuluisa Mary-Lou Manizer on mulle liian tumma (hiplasin sitä Tallinnan reissulla mutta ei se oikein käy). Mut jos et ole kamalan kalpea ja tykkäät näyttävästä vahvasta highlightista, kannattaa antaa Peach-luomivärille mahdollisuus!


Tältä näytti kokonaisuus.

Huomasin että ryhmäkuvasta puuttuu poskipuna. Ei ole mitenkään mahdollista, että en ole käyttänyt poskipunaa - sellaista ei vain tapahdu, koskaan. Mutta valitettavasti ei kunnon muistikuvaa, mikä puna saattoi olla kyseessä. Veikkaan comboa Lily Lolo Tickled Pink + Chanel Ultra Rose, se on mun lemppariyhdistelmä!



Moon Shadow Peach on Suomessa n. 18€.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!