11.7.2016

Alluren inspiroima glitter madness


Tuleeko teille joskus sellaisia vastustamattomia meikki-inspiskohtauksia? Mulle tulee!
Selailin rauhassa uutta Allurea aamukahviani hörppiessä ja sitten näin tämän:


Superglitteriset alaluomet! Aika päheä, vai mitä?! Pakkohan sitä oli heti kokeilla :)

Tosin samanaikaisesti halusin testata myös mun uutukaista Viseart-palettia joten tein ensin sillä tämän "testimeikin". Viseart 01 Neutral Matte paletin luomivärien lisäksi käytin Chanelin mustanpunaista kajalia Rouge Noir ja mustaa ripsiväriä yläripsiin.

Neutraali matta silmämeikki onkin hyvä tausta revitellä glitteri-overdosella!


Alluren jutussa puhuttin hopeisesta glitteristä mutta mun piti soveltaa niitä mitä kaapista löytyy. Ja sieltä löytyi tämä viileää kultaa oleva MUS Blue Moon. Mun lemppari! Se sopii niin monenlaisiin meikkeihin.

Tähän meikkiin halusin kuitenkin lisää gliteriä!


Lisäsin mustaa glitteriä aika randomisti mutta alaluomen sisäkulmaa vältellen. Halusin tumman pääpisteen olevan lähinnä alaluomen ulkokulmassa.
Ei haittaa jos silmät eivät ole keskenään ihan täysin samanlaiset - tässä hullussa meikissä symmetriä ei ole se pääasia :)

Silti ei ollut vielä tarpeeksi kimallusta! Lisäsin moniväriglitteriä MUS Multi alaluomen ripsirajan tuntumaan ja se tutnui toimivan - mun silmään glitteriä alkoi olla vihdoin juuri sopivasti :D

Lisäsin tätä vertalukuvaa varten omaan meikkikuvaan kontrastia että olisi suunnilleen samaa tasoa lehden skarpin ja käsitellyn meikkikuvan kanssa.
Meikki oli ehkä pöhkö mutta tykkäsin siitä valtavasti! Tarviiko aina kaiken ollakaan niin perinteisellä tyylillä nättiä :)
Glitter pysyi ongelmitta koko päivän (kyllä, tämä oli mun työmeikki) kun kiinnitin sen make Up Storen Mixing Liquid-nesteellä. Tämä on mun vakkarityökalu kun haluan käyttää irtoglitteriä eikä ole pettänyt vielä kertaakaan. Olen kirjoittanut siitä jo varmaan 100 kertaa :)

Ootko tehnyt viime aikoina jotain ihan hulluja meikkejä? Mistä saat inspiraatiota kokeiluihin?
 

4 kommenttia:

  1. Tuossa meikissä ei kyllä haittaa vaikka glitteriä menisi silmän alle ;) aika harvoin käytän glitter luomivärejä kun ne tiputtelee ja sitten niitä on pitkin poskia. Mutta aina pitää kokeilla! Minä saan inspiraatiota väreistä, tulee kokeiltua eri väriyhdistelmiä. Inspiroidun myös toisten taidokkaista meikeistä. Millä muuten teet kulman alapuolen kun se näyttää niin skarpilta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä meikissä ei myöskään haittaa, jos on tummat silmänaluset 😂
      Mulla auttaa tuo Mixing Liquid kaikkiin kariseviin tapauksiin. Käytän sitä irtoglittereihin, niihin MUSin Stardust ja Eyedust-irtojauheluomiväreihin, kariseviin kimaltaviin luomiväreihin... Ja se on melkeinpä ainoa konsti jolla saan kimalteet pysymään liikkuvalla luomella ettei leviää yläluomelle (raskas luomi niin välillä ottaa liikkuva luomi yläluomeen kiinni).

      Tuosta kulman alapuolesta hmm, en tee oikein mitään. Piti oikein miettiä! Tai siis kyllä mä jotain teen mut se on niin automaattista etten enää kiinnitä itse huomiota. Teen yleensä itse silmämeikin ekana, sitten kulmat. Eli yleensä kulmien alla on jo vaalea matta (tai harvemmin satiini) luomiväri n. Kulman korkeimmasta kohdasta ulospäin häivytettynä. Sitten piirrän lopuksi kulmat Zoevan viistolla siveltimellä. Se on tosi kiva!

      Poista
  2. Ihana meikki! Sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oh, se oli kiva meikki! (Vaikka välillä tuli kummeksuvia katseita.)

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!