29.7.2016

Tuskainen meikki tupladiorilla


Tämän meikin kanssa ei selvitty helpolla. Olin niin innoissani meikkaamassa mun suosikkivärillä - punaisella! (Rrrrakastan punasävyisiä silmämeikkejä!) Ja meikistä tuli minusta tosi kiva - punainen, kiiltävä, kultaisella kimalteella höystetty - mutta juuri kun olin aikeissa räpsäistä pari meikkikuvaa, alkoi vasen silmäni jostain syystä vuotamaan. Oikeesti, se oli sellainen "Hana auki NYT, Maitalla on kamera kädessä!" ja hetkessä alaluomen silmämeikki oli ulkokulmasta ihan tärviöllä.

Silmä ei rauhoittunut millään joten lopulta jouduin pyyhkimään koko alaluomen ja osan ulkokulman piirustuksista pois että olisin töissä suht. edustavan näköinen. 

  
Vasta monen tunnin päästä, illalla myöhään, uskalsin fiksata alaluomen ja ottaa pari meikkikuvaa. Kun mua niin harmitti, ettei päivällä kuvaaminen onnistunut! Mä alussa niin tykkäsin tästä meikistä!

Kuvat siis otettu keinotekoisessa valaistuksessa ja keskellä yötä.


Käytin mun ikisuosikkia, Diorin paleteista parasta, Trafalgar-viisikkoa. Tai siis sen keskimmäistä, punaista luomiväriä.
Liikkuvan luomen keskellä on rakeista, superkiiltävää kultaa toisesta Diorin viisikosta, 566 Versailles. Sen löysin ihan vasta alesta, 50% alennuksessa. Pakkohan se oli hankkia! Muistan että alunperin olin aikeissa ostaa tämän kun Diorin uudet viisikot tuli n. 2 vuotta sitten, 2014. Mutta jotenkin se silloin jäi ostamatta kunnes nyt sitten kohtasimme :)

Hieman mattaa persikkaista sävyä on punaisen luomivärin reunoilla, se tulee Viseart-paletistani 01 Neutral Matte. Sen syvät mattasävyt kun lyö samaan meikkiin Diorin blingin kanssa niin voi pojat! Ennustan eeppisiä yhdistelmiä! :D

Rajausvärinä taas MUFE Aqua Liner. Vuodosta huolimatta pysyi suht hyvin, vähän kaikesta silmän pyyhkimisestä murusteli silmän ulkokulmasta mutta ei sentään liuennut kokonaan paikalta.

Vastoinkäymisistä huolimatta kuvat on nyt blogissa ja voin nyt mennä rauhallisin mielin nukkumaan :)

Oletko tehnyt kesäaleissa kivoja löytöjä? Minä olen löytänyt ehkä vähän liikaakin kaikkea ihanaa :D 
 

8 kommenttia:

  1. Mulla käy toisinaan niin, että just viime metreillä, kun on saamassa meikin valmiiksi, tulee aivastus, minkä vuoksi lähes aina alkaa vedet valua silmistä. Kun valuminen alkaa, ei meinaa loppua tulla, vaikka mitä tekisi:(
    Tänä kesänä en ole kauheasti riehaantunut kesäaleissa, jotain pientä vain. Mutta vielä on kesää jäljellä, toivotaan niin.
    Sulle sopii älyttömän hyvin punasävyinen silmämeikki. Tosi nätti tälläkin kertaa:)


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä koen punaisen silmämeikin niin omaksi hitiksi - mikään muu väri ei tee harmaista silmistä yhtä sinisiä!

      Joo, nuo tuhoisat aivastukset kesken meikkaamisen - tuttu ilmiö täälläkin! Yleensä just kun oon laittanut ripsiväriä. Useimmiten onnistun sotkemaan sekä ylä- että alaluomen tuoreella ripsarilla aivastaessani :D

      Mulla lähti aleostosten kanssa vähän homma lapasesta :) Ehkä pidän vähän taukoa shoppailusta nyt.

      Poista
  2. Tuo muuten onkin kokeilemisen arvoinen yhdistelmä. Mattapersikka nimittäin. Trafalgarin punainen on älyttömän nätti ja tämän kultaisenkin taidan tietää. Palettia hipelöin ja myyjä vielä ylisti sen sopivan minulle, mutta kavahdan noin rakeista kultaista. Vieläpä normihinnalla. Ehkä alelöytönä jees :)
    Todella kiva meikki ja hyviähän nää kuvat on :) alaluomi on muuten ihanasti meikattu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Charming :)

      Tuo karkea, hileinen, rakeinen kulta (paletissa on myös samantyylinen hopea) toimii mulla hyvin liikkuvalla luomella kun sen "liimaa" iholle kostealla siveltimellä painelemalla (+ehkä MUS Mixing Liquid jos pitää olla pomminkestävä). Puoleen hintaan paletti oli hyvä löytö mut en enää raaski maksaa Diorin viisikoista sitä normia 70€, mitä niistä nykyään pyydetään :(

      Viseartin mattaiset nudesävyt ylärivistä, ne persikkaiset, ovat mulle ihan parhaita häivytysvärejä :) Sopii niin monenlaisiin meikkeihin!

      Poista
  3. Onpa kivat sävyt tässä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt katselin näitä kuvia ja tuli myös hiukan joulu mieleen 😂 Mut mä tykkään näistä sävyistä ympäri vuoden!

      Poista
  4. Mä olen viimeaikoina lopettanut ihan tyystin alaluomen meikkauksen, sillä aina niitä kertoina silmä on saanut just sellaisen hanaa!!-hepulin joka on pilannut meikin tai ainakin tehnyt silmämeikistä vähemmän mairittelevan.

    Trafalgar aiheutti ilmestyessään tosi monelle tykytyksiä ja minäkin sen ostin vähän itsellekin yllättäen. Versailles-palettia (samoin kuin Cuir Cannegea) himoitsin myös kovasti, mutta toistaiseksi kaksi viimeistä on ollut vain ehkä-joskus hankinnassa.

    Alennusmyynnistä olen bongannut Diorin sinisen Carre Bleu-paletin puoleen hintaan, mutta sen jätin kauppaan sillä paletissa oli ainoastaan yksi sinisen sävy joka aidosti kiinnosti. Myös Chanelin nelikkoluomivärejä on näkynyt vähintään puoleen hintaan, mutta olen toistaiseksi malttanut mieleni. Oi tätä itsehillintää :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo yllättävät silmän vuotamiset on kyllä pain in the ass :D

      Mä oon meillä nähnyt Emotionin alessa Diorin Cuir Cannagen -70% :O Jännää että 2 vuotta sitten suurella haloolla uudistetut paletit on nyt jo lopetettu. Mut heillä vaihtui creative directorit, sekä Diorilla että Chanelilla, ehkä uudet tyypit pisti tuulemaan :D

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!