25.8.2016

Kesä, älä mene vielä!


Kyllä mä ymmärrän, peli on jo menetetty. Harmaata, sateista ja talomme edessä olevissa jättikoivuissa on jo keltaisia lehtiä. Kesä on ohi.


Kuin kesän saattojuhlan kunniaksi meikkasin tänään kirkkaimmilla sävyillä, mitä äkkiseltään meikkivalikoimastani löysin! Halusin vahvoja, iloisia värejä tämän alkavan harmauden keskelle.

Käytin pohjustukseen Too Faced Shadow Insurance-silmämeikinpohjustajaa ja levitin päälle hohtavaa luomiväriä MUS Microshadow Arctic*. Se on tavallaan läpikuultava, viileähkö vaalea sävy ja sopii minusta hyvin sellaiseksi yleispohjustajaluomiväriksi, erityisesti viileäsävyisten (siniset, vihreät) luomivärien alle. Helpottaa häivyttämistä. Käytän nappia aika usein, kuten kuvastakin näkyy - pinnassa on jo hyvä reikä!

Luomiväreiksi valikoitui vahva vihreä mattasävy paletista Sleek i-Divine Ultra Matts V1 Brights, Dragonfly. Sitä on ulkokulmassa ja luomivaossa.

Liikkuvan luomen keskellä MUS Microshadow Hope*.

Sisäkulmassa jäänsinisenä hohtavaa erittäin vaaleaa vaaleansinistä Diorin muinaisesta viisikosta Mystic Jade.


Alaluomen rajasin Make Up Storen geelikynällä Emerald, kiinnitin rajauksen samalla Diorin vaaleansinisellä luomivärillä niin siitä tuli tuollainen utuisempi viiva.

Yläluomen rajasin vedenkestävällä tussilla MUFE Aqua Liner Black. Ripsissä musta IsaDora Extra Volume waterproof.


Meikistä tuli räikeä, jopa röyhkeä :D

Lomareissun aikana tuli meikattua tosi kevyellä kädellä niin oli nyt tosi kivaa piirrellä pitkän tauon jälkeen!


Tässä kokonassukuva. Tukka tekee omaa juttuaan, en tehnyt sille muuta kuin perushuoltoa - pesin ja pöyhin mun uuden monikäyttö-öljyn avulla. Mulla on jokin tukkakriisi taas päällä, en oikein osaa päättää, mitä tälle tekisin.
Vielä ennen reissua leikkasin (keskellä yötä itsekseni kylppärissä, kuinkas muuten! :D ) otsatukan mutta muutostarve ei ole sillä vielä tyydytetty. Haluaisin vaihtaa väriä, en vain tiedä, mihin suuntaan lähtisin! Malliakin pitää päivittää... huoh!

Lopuksi vielä ryhmäkuva käytetyistä tuotteista:


Pitäis todellakin tehdä se "motako meikkituotetta käytät arkimeikkiin"-postaus! Mulla on tällä hetkellä muutamia uusia tuotteita käytössä ja olen niistä ihan tohkeissani! Voisin niitäkin samalla esitellä :)

* Tähdellä merkitty tuote saatu

6 kommenttia:

  1. Halleluja miten ihan kirkas vihreä! Sopii sulle todella hyvin!
    Sain juuri yhden samankaltaisen vihreän Inglotin luomivärinapin ja iiks olen ihan innoissani, että pääsen räväyttämään:) Tosin sen pigmentti tuntuu hieman jauhoiselta, mutta ehkä saan sen kuitenkin pelittämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Mulla on hyvin vähän kokemusta Inglotin luomiväreistä. Sibelius Akatemian oopperaproggiksissa niitä muistaakseni ollaan joskus käytetty maskeerauksissa mutta itse en ole koskaan ostanut omaan käyttöön. Varmaan niissäkin on vaihtelua, hyviä ja sitten niitä jauhoisempiakin. Ehkäpä hyvän pohjustajan päällä pelittää hyvinkin!

      Poista
  2. Mulle iskee aina hirveä tukkakateus, kun näen sun kuontalos. Olispa luonnonkiharat hiukset, nyyh..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, luonnonkiharat ovat haaste ja lahja samassa paketissa. Niitten kanssa voi mennä hermo, jos luulee että niitä voi hallita. Mutta oon oppinut että tukalle pitää antaa vapauden, sitten sen kanssa pystyy elämään :)

      Poista
  3. Mä taas en tykkää omasta luonnonkiharasta. On työ ja tuska pitää se suorana näinkin lyhyessä mallissa :) mutta paksu tukka on hyvä, se antaa tuuheutta ja ryhtiä lyhyeen tukkaan. Vihreä meikki toimii, vitsit se näyttää aina niin hyvältä. Ihanan röyhkeä meikki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tukka ei halua olla suora. Ja tuli suuri helpotus elämään kun tajusin, ettei mun tarvii pakottaa sitä suoraksi - kun ei se kuitenkaan toimi. Nykyään en enää välitä :D Sitä hiusmassaa on välillä ihan liikaa, pitää käydä kampaajan tuolissa istumassa että ohentaa ja antaa jotain muotoa tälle kuontalolle.

      Tuo vihreä piristi kyllä hyvin mieltä! Mun pitää yrittää muistaa tarttua useammin vahvoihin väreihin, niistä tulee niin kivasti potkua päivään :)

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!