8.8.2016

Sininen meikki (taas!)


Minulla on meneillään sininen kausi! Meikkasin viikon verran joka päivä sinistä käyttäen, enkä ole vieläkään kyllästynyt. Lupaan postata myös muunvärisiä meikkejä piakkoin! :D Mutta vielä tämän kerran sinisävyinen pläjäys.


Sinisestä on tullut mun suosikkimeikkisävyjä. Punaisen tukan kanssa se muodostaa vahvan kontrastin mikä voi olla hyvä juttu tai sitten ei. Tässä meikissä käytin sinisen rauhoittamiseen mattaa persikkabeigeä, luonnonvalkoista, harmaata ja taupea (tietenkin Viseart-paletista Neutral Matte 01).

 
Molemmat sinisävyiset luomivärit ovat MUSin vanhaa valikoimaa eikä enää saatavilla. Harmi koska ovat tosi kivoja sävyjä.
Kerrostin vaaleampaa, viileää hohtavaa sinistä tummemman ja kirkkaamman sävyn päälle liikkuvan luomen keskelle.

Rajaus on MUFE Aqua Liner Black. Tässä meikissä sen kiiltävä pinta häiritsi mua hieman mutta minkäs teet.


Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle, lukijani!

10 kommenttia:

  1. Mahtavaa, että sulla on sininen kausi! Syleile sinistä ja silleen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritän ottaa tästä mun sinisestä aallosta kaiken irti :) Se on niin ihana, ihana väri!

      Poista
  2. Aivan ihana ja inspiroiva :) minä en osaa rauhoittaa noita meikin rajoja, pitäisi varmaan opetella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä koen että sininen on niin vahva kontrasti kuparinpunaiselle, että neutraaleilla sävyillä "rauhoittaminen" tekee kokonaisuudesta jotenkin harmonisemman.

      Poista
  3. Tosi nätti meikki:)Sininen on mun lempiväri;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla ei oo yhtä lempiväriä mutta pidän sinisen sävyistä tosi paljon.

      Poista
  4. Todella kiva ja raikas :)

    VastaaPoista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!