6.9.2016

MUS Belle Matte Lipstick


Kuten olen jo joskus maininnut, Make Up Storelle tulee joka kuukausi uusi meikkilook - pieni meikkikokoelma, yleensä n. 4 tuotetta, joilla saa tehtyä ajankohtaisen meikin. Joukossa saattaa olla jokunen perusvalikoimaan kuuluva tuote, mutta aina on muutama ihan uusi meikki. Niistä osa jää perusvalikoimaan ja osa ovat Limited Edition eli saatavissa rajoitetun ajan.

Minusta tämä on tosi kivaa - lähes joka kerta kun asiakas saapuu liikkeeseen, on siellä jotain uutta! Toisaalta jotkut kivat uutuudet yksinkertaisesti jää huomaamatta, kun on jo ehtinyt tulla vaikka mitä muuta. Lomareissuni takia mulla unohtui esitellä tämä LE-huulipuna elokuun lookista. Huulipuna on kuitenkin edelleen myynnissä (ja sen sävy on niin onnistunut että toivoisin sen jäävän perusvalikoimaan!).


Otin huulipunan uuden testerin töistä kotiin testattavaksi. Itse en ole nudehuulipunien suuri ystävä todellakaan mutta koen tärkeäksi tutustua kaikenlaisiin sävyihin. Omasta mukavuuslaatikosta on hyvä könytä välillä ulos!
 
MUS Belle Matte Lipstick on tosiaankin limited edition, sen näkee jo valkoisesta pakkauksestakin. Perusvalikoimaan kuuluvat pakkaukset ovat mustia. Belle-punan pakkausta koristaa lisäksi kaunis kuvio. Koko elokuun meikkilook oli kunnianosoitus eteläeurooppalaiselle merifiilikselle ja mm. keraamiset laatat, niin tyypilliset mm. Portugalin ja Espanjan kaupunkien koristelussa, olivat yhtenä inspiraationlähteenä.

Pakkaus on minusta kaunis ja jotenkin mukavan ylellisen oloinen. Lisäksi valkoinen puikko erottuu helposti muista, kiireessä helppo löytää meikkipussista/-laatikosta.


Huulipunan pintaan on painettu krokokuvio.

Huulipunan väri on trendikäs, hieman harmaaseen ja roosaan vivahtava tummahko beige. Sellainen "nude" olematta liian lämmin. Yleensä niinsanotut nudesävyt on mulle aina liian lämpimiä ja ruskeita ja näytän niissä ihan kamalalta, zombielta. Lämmin "nude" tarvitsee päivettyneen ihon taustakseen. Pelotti tarttua tähän Belle-punaan, mutta halusin kuitenkin kokeilla.

Kuvat otettu luonnonvalossa.


Kokeilin punaa ensin käden iholle ja jotenkin tykkäsin tästä sävystä! Rauhallinen, pehmeä, hyvinbalanssissa oleva sävy.

Nudethan on mulle yleensä ihan kammotus :( Mutta tästä punasta ei tullut heti kättelyssä sellaista oloa että haluaisin pyyhkiä sen heti pois.


Näin vaaleaihoinen olin ennen lomaa, tai siis tuonvärinenhän mä olen normaalisti. Tahallani pidin meikin hyvin kevyenä että huulipunan väri näkyy rehellisesti sellaisena kuin se on.

Tämä on niitä harvoja nudesävyjä, mitä voisin kuvitella käyttäväni oikeesti!
Huulipunasävy hyötyisi ehkä pienestä päivetyksestä ja hieman vahvemmasta muusta meikistä mutta nudesävyksi se on oikeastaan tosi kiva!

Belle on peittävä, huulten oma sävy (mulla se on aika vaalea) menee piiloon kokonaan.
Sinänsä sävy sopii hyvin sellaiseksi työhevoseksi, arkipunaksi monenlaisiin tilanteisiin.

Punan koostumus on matta mutta ei silti tunnu kuivattavalta huulilla. Jos tätä suunnittelisi jatkuvaan käyttöön, ehkäpä huulipunanpohjustajasta (mun suosikki Clarins esittelyssä tässä postauksessa) vois olla hyötyä, ettei ainakaan kuivata pitkässä juoksussa.

Pysyvyys on ok, mun huulilla n. neljä tuntia. Välipalan yhteydessä puna kului jotenkin siististi ja huomaamatta pois, kiitos neutraalin sävyn.

Sanoisin että nudesävyjä ja ns. luonnollisia sävyjä sekä perinteisiä mattapunia rakastavan kannattaa ehkä vilkaista. Ja suosittelisin kokeilemaan ihan huulille, miltä se näyttää, sen verran oikukkaita nudet on :)

Belle Matte Lipstick Suomessa n.27€.

2 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! Ehkä kavahtaisin ensin noin tummaa ruskeaa mutta huulilla yllättävän hyvänvärinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tää oli alkuun tosi outo sävy, olin varma että näyttää kamalalta 😀 Mut huulilla yllätti! Pitää välillä kokeilla kaikkea epätavallistakin, saattaa löytyä toimivia juttuja.

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!