5.9.2016

Vihreä meikki ja punainen tukka


Mulla on uusi tukka!

Leikkausta on kevennetty ja otsatukka on entistä selkeämpi. Hiukset leikkasi taas jälleen kerran ihana Kuopion TukkApajan omistaja joka on ihan tosi-tosi hyvä luonnonkiharan tukan kanssa! Sanoin että haluaisin kasvattaa tukkaa joten siitä muotoiltiin liika pörröisyys pois, pituuksiin ei kauheasti kajottu. Mutta jollain ihmeen konstilla tukka näyttää nyt jopa pidemmältä kuin ennen leikkaamista! Miten se voi olla mahdollista?!

Seuraavana päivänä värjäsin hiukset - taas punaisiksi. Vaikka haikailinkin vaihtelua väriin, sittenkin päätin pysyä vielä punapäänä. Punainen sopii niin hyvin syksyyn! Lisäksi mulla on vielä kaapit pullollaan punasävyä ylläpitäviä shampoita ja hiusnaamioita, pitäähän nekin käyttää loppuun :D

Kontrastiksi uuden, vahvan kuparinpunaisen tukan kanssa tein tänään syvänvihreän meikin!


Rajauksena smaragdinvihreä rajauskynä Yves Rocher 10 Eucalyptus. Minusta nämä YR-kynät ovat ihan loistavia! Pigmenttisiä, pehmeitä ja pysyviä. Ehdottomasti mun lemppariosastoa.

Sisärajauksissa MUS Not So Dark.


Luomivärit ovat vanhasta luomiväripaletista Coastal Scents Fall Festival Palette. Ostin paletin joskus vuosia sitten mutta se jäi tosi vähälle käytölle ja sitten unohdin sen kokonaan. Vähän aikaa sitten pengoin meikkikaappini kätköjä ja siellä se oli - 12 upeaa, pigmenttistä ja syksyn inspiroimaa sävyä. Nyt jos koskaan on sen aika!


Liikkuvalla luomella sekä alaluomella paletin kirkasta ruohonvihreää ja ulkokulmassa sekä luomivaossa paletin tummaa khakinvihreää.

Poskiluulla näkyy mun suosikkikorostusväri, High Tech Lighter sävyssä Orion.


Ja mulla on uusi mekko! Siitä on vain tälläinen kämäinen kuva mutta se itse mekko on i-ha-na! Yllätys Herra Savolta :) Mekossa on levenevä helma ja se on kaksikerroksinen - valkoinen alusmekko ja päällä tavallaan läpikuultava vaakaraitainen kangas, joka toinen raita on läpinäkyvää "verkkoa", joka toinen peittävä väritetty, muodostaen sellaisen trooppisen kukkakuvion.

Ensin ujostelin kirkasta tukkaani (onkohan nyt vähän liikaa punaista?) mutta olen saanut tästä uudesta lookista tosi paljon kehuja, ihan yllätyin! Tuntuu kieltämättä tosi mukavalta :) Varsinkin kun syksyn myötä lähestyy myös mun syntymäpäivä ja oon tässä vähän pohdiskellut, pitäisikö alkaa potea pientä ikäkriisiä :D

Mukavaa alkanutta viikkoa teille!


13 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Suhteellisen pieni muutos mutta silti tuntuu ihanan "uudelta" :)

      Poista
  2. Todella kauniit hiukset ja meikki<3 Hiusten väri on todella upea ja sopii sinulle perfect. Olen itsekin menossa lähiaikoina muodonmuutokseen...jotain uutta pitää saada hiuksiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! 😊🌸
      Syksy on jotenkin sellaista aikaa, muodonmuutoksen aikaa. Toivottavasti tulee aivan ihana uusi tukka sinulle!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos! Ihanasti piristi kun sain tukan ojennukseen :)

      Poista
  4. No wau!! Katseetkääntävä tyylikäs leidi! Aivan mahtavan punainen tukka <3 ennenkuin luin käytetyt meikkituotteet, kiinnitin huomiota rajaukseen ja ajattelin että ihan kuin YR:n Eucalyptuksella tehty ;) eikö vain ole mahtavia kyniä! Tykkään itse tehdä vielä punaiset kulmakarvat ja ihan kasarivihreän mattameikin, siinä kyllä korostuu paloautonpunainen pää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! 😊
      Eucalyptus ja ne pari muuta YR-kynää samalla koostumuksella, mitä minulla on, ovat kaikki tosi hyviä! Harmittaa kun ei enää ole YR-liikettä, pitää netistä tilata jos näitä haluaa lisää. Tai mennä Helsinkiin!

      Vihreä ja punainen tuovat toisiaan esille hienosti. Mä repäisin ja tilasin nyt vihreän takin! Eka kertaa ikinä :) Ajattelin että kivaa vaihtelua harmaan, sinisen ja vaalean lisäksi. Sellaisen oliivinvihreän. Saa nähdä, miten se toimii tän tukan kanssa :) (saahan sen palautettua jos ei olekaan hyvä).

      Poista
    2. Mulla on myrkynvihreä Niken huppari ja se kyllä toimii :)

      Poista
    3. Oh! Sinulle varmasti sopii hyvin! Mä taas oon jotenkin vierastanut vihreää vaatteissa, jotain vaaleita pastellisävyjä lukuunottamatta. Mutta tosesin tässä että oliviinvihreä sopii ainakin meikkivärinä. Ehkäpä toimii myös päälle puettuna? Tilauksen saapumista nyt odottelen innoissani!

      Poista
  5. Upea, räväkkä kokonaisuus! Ooh, toivottavasti myös takki on mieleinen väriltään. Oliivinvihreän sävyt on ihan mun lemppareita takissa. Toivoisin löytäväni ehkä vaikka maiharityylisen oliivinvihreän takin, pitäisi kyllä olla hyvä leikkaus muun muassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina! :)
      Takki ei oo tullut vielä *huokaus* mutta ehkä ens viikolla sitten!
      Hyvä leikkaus on minusta tärkeimpiä asioita takissa. Ja materiaali! Akryyli nyppyyntyy tosi äkkiä rumannäköiseksi, mä syynään aina, että olisi hyvää villakangasta. Sellainen maiharityylnen ois ihana kans! Tää minkä nyt tilasin on sellainen pitkä, siro ja pelkistetty, oliivisävyn takia vähän militaryvibaa :)

      Poista
  6. Joo, materiaali tietysti kans! Kuulostaa kyllä hyvältä tuo sun tilaama, laitahan sitten kuvia (ainakin jos se on mieluinen ;))

    VastaaPoista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!