5.10.2016

Kuparia (taas!) :D


Minkä mä sille voin, Make Up Storen Moon Shadow Copper (oma postaus tästä mainiosta sävystä tässä) taitaa olla mun suosikkisävy tänä syksynä!
Taas yksi meikki sillä ja MUS Microshadow Resort'lla, voe voe.


Copper liikkuvalla luomella, Resort luomivaossa, hitunen mattaa mustaa Charcoal ulkokulmassa ja (Mixing Liquidiin sekoitettuna) rajausvärinä myös.

Alaluomella lisäblingiä antamassa MUS Eye Pencil Czar. Mä niin tykkään tästä kultakynästä! Se on ihanan täyteläisen kultainen - ja kuulemma lopetettu, yhyy!

Tässä kuva koko meikistä.
Halusin sekoittaa pakkaa hieman ja lisäsin lämpimänsävyiseen meikkiin viileänväriset huulet. Itse asiassa tämä on kahden huulipunan ja yhden rajauskynän sekoitus.

Rajasin ja väritin huulet kynällä Russian Bordeaux (tumma viininpunainen), päällä violetti huulipuna Magic ja alahuulen keskellä vielä lämmin vaalea beigekulta kiiltopuna Happy, nämäkin kaikki Make Up Storelta.


Mikä on sun lempparisävy-yhdistelmä huulet + silmät? Mä rakastun joka syksy tummiin huuliin! Just ostin uuden, viininpunaisen mattapunan :) Esittelen sen piakkoin!

4 kommenttia:

  1. Ihanat sävyt, silmät ja huulet sointuvat täydellisesti toisiinsa. Sun meikkilookeista saa parhaimmat vinkit ja vaikutteet, ever:D

    Itse olen aivan ihastunut vihreisiin sävyihin luomiväreissä, sekä tummaan violettiin. Myös oranssi on kiva löytö. Huulissa jotain tummaa "rommi-rusinaa" ja vähän rusehtavia sävyjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta palautteesta, SariBP! Tulipa hyvä mieli :)

      Mä olen yrittänyt nyt tänä syksynä ruskeasävyisiä huulipunia mutta ei tunnu niin kivalta kuin viileämmät tummat viininpunaiset. Ehkä en ole vain tottunut! Tai sitten mulla on ollut vääränlaisia ruskeita. Muilla ruskeasävyiset huulipunat usein näyttää niin upealta!

      Poista
  2. Tänään mulla oli harmahtavan vaaleanpunaiset mattahuulet Milanin punalla. Ne näyttää aika jännältä :) mietin mitä yhdistäisi huomenna silmiin kun huulet ovat niin jännän väriset :D Copperia pitäisi kyllä käyttää, se on kyllä täydellinen syyssävy, ihan kynsilakoissakin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, se Milanin mattapuna!Mulle tuli heti ekana mieleen että sen kaveriksi jotain ihan erilaista, hohtavaa tai kimaltavaa ja ehkäpä kultaa :D Lämpimiä ruskasävyjä!
      Copper on ihana. Varsinkin nyt, kun on vielä aurinkoista ja puut hehkuu kultaisina ja punaisina. Voi että mä rakastan tätä syksyn vaihetta!

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!