10.10.2016

Muistelen kesää


Pengoin kuvakansioita ja löyisin sieltä kuvia viime kesältä - tuli heti niin hyvä mieli kun muistelin kuvissa ikuistettua päivää! Joten tämä postaus on omistettu mukavalle kesämuistolle :)
(Lupaan palata ruotuun seuraavassa postauksesta, mulla ois juttuja syksyn meikkitrendeistä.)

Se ei ollut mikään erikoinen merkkipäivä, ihan tavallinen vapaapäivä vain. Poikkeuksellisen mukava sellainen :) Vietimme sen mieheni kanssa kahdestaan - kävimme kävelyllä, kahvittelemassa ja herkuttelemassa, kiersimme Kuopion pienet käsityömyymälät, söimme jäätelöä puistossa ja nautimme toistemme seurasta. Aurinko paistoi ja lomaan oli vain muutama päivä :)

Muistan että tykkäsin tosi paljon mun asusta - leveähelmaisesta kukallisesta mekosta ja paljeteilla ja kirkkailla väreillä koristelusta farkkutakista.

Päähän kiedoin mun vanhan silkkihuivin - se on mun suosikkivaihtoehto hienolle kampaukselle! Huivissa on luonnonvalkoisella pohjalla punaisen, vaaleanpunaisen, oranssin ja keltaisen sävyjä - samoja mitä mekossakin.


Kuopio on kesäisin niin ihana! 


Selluloosa-asetaatista ja hopeasta valmistetut korvikset ostin samana päivänä pienestä käsityöläiskojusta Kuopion Pikku Pietarin Torikujalta. Ne on suunnitellut Annamaija Halonen. Rakastuin karkkiväreihin ja -muotoihin :D



Koska tämä on pääosin meikkiblogi, näytän pari kuvaa päivän meikistä. Käytin meikkiin vain mun lempparituotteita!

Make Up Storen mineraalipohjaista irtopuuteripohjaa Kalahari käytin aurinkopuuterina ja kevyenä varjostussävynä. Tästä monikäyttömeikistä kirjoitin jo oman postauksen, löytyy täältä.

 
Silmämeikissä on korallia ja kultaa sekä musta rajaus. Käytin luomivärinä Chanelin poskipunaa Malice (postaus täällä) ja liikkuvalle luomelle taputtelin lisäksi kultaa Diorin paletista Versailles (postaus täällä).

Rajaus on MUFE Aqua Liner Black. Tälläkin rajaustussilla on oma postaus, klikkaa tästä.

Kirkas korallipunkki huulipuna on 100% varmuudella mun suosikki, Chanelin Rouge Allure Velvet mutta sävyn suhteen en ole ihan varma, mulla on muutama samantyyppinen.


Voi kesä, olit ihana! Sinua on jo ikävä, tule pian takaisin :)

2 kommenttia:

  1. Mulla on yksi Annamaija Halosen kaulakoru, joka on tehty kierrätysmateriaalista; silmälasikehysten valmistamisesta jääneestä ylijäämämuovista. Aika kiva idea:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, samaa matskua noi korviksetkin on 😊 Aika kiva kierrätysidea! Ja niitä selluloosa-asetaattikoruja oli siellä vaikka kuinka paljon erilaisia, kuin irtokarkkeja. Kauniita ja värikkäitä!

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!