31.10.2016

Mun supernopea Halloween-meikki


Virallisestihan Halloween on tänään, lokakuun viimeisenä päivänä!

Niinpä esittelen teille mun Halloween-henkisen meikin jonka olen tehnyt kylläkin jo lauantaina... hups! Mutta mitään naamiaisia tai muitakaan Halloween-bileitä mulla ei tänä vuonna ollut ja tämänkin illan aion viettää sohvalla kietoutuneena vilttiin. Saa pimeyden voimat sun muut örkit rellestää puolestani ihan rauhassa tuolla ulkona!


Lauantaina olin menossa töihin aamuvuoroon ja koska en oo niitä ihmisiä, jotka herää iloisina kuudelta aamulla, päätin että mun Halloween-look saa olla hyvin nopea ja yksinkertainen!

Eli tein mun normaalin työmeikin.

Hiuksiin laitoin lämpörullat vaikuttamaan meikin ajaksi. Se vei aikaa ehkä 10 min joten ei ollut suuri ponnistus.

Virittelin myös irtoripset silmiin.


Sitten vain lisäsin alaluomelle sisärajauksen punaisella kynällä - kyllä, käytin huultenrajauskynää; ei, se ei tuntunut sen kummemmalta kuin silmänrajauskynätkään - ja levitin alaluomelle punaista luomiväriä MUS Mixing Liquidiin kastetulla siveltimellä. Tein siveltimellä myös "valumia" eli niitä "kyyneleitä".

Sitten vain taputtelin päälle punaista irtoglitteriä, tässäkin hommassa käytin Mixing Liquidia johon kastelin keinokuituista litteää sivellintä ennen dippaamista glitteriin. 5 min ja tämä mun Halloween-look oli valmis!

Paplarit pois ja harjasin tukan jotakuinkin kuosiin. Kampauksesta tuli kivan retro ja rouvamainen - minusta se oli kiva vastapaino omituiselle silmämeikille :D

Kyllä töissä ihmiset vähän tuijotti mutta minkäs teet. Sain myös paljon positiivisiä kommenttejä, eräskin rouva halusi glitterikyyneleitä omaankin silmäkulmaan! Tosin hänelle laitoimme hopeista glitteriä.


Näihin draamanaamoihin päättyy lokakuu.

Mites teilläpäin, innostuitko tekemään jotain erikoisempaa meikkiä Halloweenin kunniaksi?
 
Mukavaa alkavaa marraskuuta!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Olin kyl tosi tyytyväinen kun meikki oli niin helppo mutta samalla oli sellainen "jess, olen panostanut Halloweeniin!" -olo 😂

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!