28.10.2016

Sephora Retractable Brow Pencil Waterproof


Mitä tulee kulmakarvojen meikkaamiseen, olen kokeillut erilaisia kikkoja ja tuotteita. Mulle käy usein niin että tykästyn johonkin tuotteeseen ja käytän sitä tyytyväisenä, sitten kokeilen jotain muuta ja jos se toimii, alan käyttämään sitä uutta tapaa ja niin edelleen. Olen kokeillut sävytettyjä kulmageelejä, kulmakyniä, kulmakarvapuutereita, vahoja ja pomada-tyyppisiä tuotteita, luomivärejä, jopa aurinkopuuteria - toimii hyvin kuparinpunaisen tukan kanssa... ja nyt olen taas siirtynyt kulmakyniin!


Mun uusin kulmakynähankinta on tämä Sephoran oman valikoiman kynä Retractable Brow Pencil. Tarvitsin jotakin punaiseen tukkaan sopivaa ja sävy 03 Rich Chestnut vaikutti hyvältä.


Kynä on hyvin kapea ja sen toisessa päässä on hassu pikkuinen kampa. Tämä on sellainen pyöritettävä kynä jota ei tarvitse teroittaa. Kaposen terän voi kiertää esiin ja onneksi sen voi kiertää myös takaisin sisään.



Kynä ilmoittaa olevansa waterproof eli vedenkestävä. Siitä en voi mennä täysin takuuseen - en ole ottanut se kasvoilla suihkua enkä joutunut kaatosateeseen. Mutta se pysyy kyllä oikein hyvin kulmissa aamusta iltaan, enempää en oikeastaan tarvitsekaan!

Tykkään siitä kuinka ihanan tarkka se on! Voi piirtää tarvittaessa vaikka hienoja yksittäisiä karvoja omien sekaan. Täytyy sanoa että olen hankintaani erittäin tyytyväinen! Mikäli laskin oikein, kynän hinnaksi tuli n. 12,10€ eli aika edullinen.

Kynän ainoa miinuspuoli on se, ettei siitä oikein näe, milloin se alkaa olla lopussa. En ole käyttänyt tämäntyyppistä kynää ennen niin en osaa ollenkaan veikata, kuinka pitkäksi aikaa se riittää. Ois ehkä pitänyt ostaa samalla useampi kappale :)

4 kommenttia:

  1. Ei ole kyllä kallis! Sävy näyttää hyvältä ja kulmat luonnollisen kauniilta, mutta meikatuilta. Siitä tykkään itse :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ei oo hinnalla pilattu :) Halpa ja hyvä, just the way I like it! Mä tykkään tosi paljon tän kynän jäljestä :)

      Poista
  2. Minä kanssa jotenkin kummallisesti siirryn käyttämään A:n tilalla B:tä vaikka olen ollut ihan superhypertyytyväinen A:han. Sitten olen tyytyväinen B:hen kunnes huomaankin käyttäväni lähes yksinomaan C:tä. Joskus joudun muistelemaan joiden tuotteiden kohdalla, että mitäs mä tätä ennen käytinkään vaikka olisin ollut siihen erittäin tyytyväinen.

    Se saa toisinaan minut tuntemaan huonoa omatuntoa jos olen jostain tuotteesta esim. hehkuttanut tosi paljon blogissa ja julistanut tyyliin HG-jutuksi. Yritän sitten kuitenkin ajatella, että eihän se itse sitä tuotetta huononna/muuta millään lailla vaikka eksyisinkin joksikin aikaa käyttämään jotain muuta.

    Joskus kun palaa takaisin jonkun tuotteen "luokse" niin ihmettelee todella paljon miksi koskaan edes "lähti".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Joskus kun palaa takaisin jonkun tuotteen "luokse" niin ihmettelee todella paljon miksi koskaan edes "lähti"."
      Juuri näin! Mutta aina sitä haluaa kokeilla jotain uutta ja kai se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella 😀 Tai toisten meikkipussien lelut "parempia"!
      Mulla on samankaltainen pattern muös ruokapuolella! Syön esim. viikkoja jotain tiettyä juttua (viimeisin villitys on Ingmanin toffeetuutit, wtf!) ja sitten kyllästyn enkä koske siihen entiseen suosikkiin vuosiin 😂

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!