15.12.2016

Viime hetken joululahjavinkki. HALDIN ja uusi suomalainen korusarja


Jos etsit vielä joululahjaa itsellesi, siskolle tai kaverille, mulla on vinkki! Suomalainen designmerkki HALDIN on luonut sarjan hauskoja, upeita, käsinmaalattuja koruja - vielä ehtii tilata sopivasti jouluksi.
Tunnen HALDIN-tyypit Helsingin ajoiltani ja seuraan merkin vaiheita Facessa. Bongasin uutukaiset korut Haldin-facebooksivulta juuri kun piehtaroin lahjakriisissä. Nämä niin kolahti!

Tilasin samalla siron kaulakorun itselleni ja toisen lahjaksi siskolle.


Muutaman päivän päästä veikeä Seahorse neclace saapui luokseni! Hän matkusti postissa Helsingistä pakattuna omaan rasiaan ja pehmusteisiin kirjekuoressa eikä kärsinyt matkastaan millään tavalla. Meistä tuli heti hyvät ystävät :)



Töissä pidän kokomustaa ja jokin iloinen väripilkku asussa on aina tervetullut lisä!
 
Täytyy sanoa että korujen suhteen olen hyvin tarkka. Olen minimalisti, mieluummin ei ollenkaan kuin kasa turhaa rihkamaa. Ne mutamat korut mitä olen ihan itse itselleni ostanut ovat minulle rakkaita aarteita joita on ilo käyttää. Mutta ihme kyllä, tästä sarjasta mun tekisi mieli tilata vaikka mitä! HALDIN jotenkin osui hyvin mun tyyliin leikkisillä koruillaan. Siroissa ketjuissa ja koukuissa roikkuvat koivusta tehdyt riipukset ja korvikset ovat persoonallisia, muistuttaa samalla sarjakuvahahmoja ja pienoisveistoksia ja ovat hyvin kauniita mutta ei pikkusieviä. Mikä parasta, näillä koruilla on huumorintajua. Ne eivät ota itseään liian vakavasti. (Vaikkakin laserpyssyä kädessään käpälässään? siivessään? pitelevä Lasergun Penguin neclace-pingviini näyttää hyvin vakavalta! Kannattaa tutustua kuolemattomien pigviinien taruun Haldinin omilla sivuilla :D)

Jos siis kiinnostaa nykyaikainen suomalainen design mutta kalevalakorut ei ihan ole sun juttu, kannattaa ehdottomasti tsekata HALDIN. Ehkäpä Wrestler Koala sopii tyyliisi paremmin? Merkin vaatteetkin ovat ihan huippuja - hauskoja, eettisesti tuotettuja, kestävät hyvin kulutusta eikä heti kävele samanlainen vastaan kun niitä on valmistettu jokaista vain hyvin pieni erä.

Jälleenmyyjien lista löytyy HALDINin omilta sivuilta, Helsingissä merkkiä myy ainakin My O My. Vaatteita ja jotain koruja saa myös nettikaupasta OMB
eli One Man Band (heillä on nettikaupan lisäksi myös ihan myymälöitä Turusta ja Tampereelta).

Huom! Tämä ei ole sponssipostaus enkä saa linkkiklikkauksista itselleni mitään :) 

5 kommenttia:

  1. Tosi persoonallinen koru. Ei mikään tusinatuote (eikä ainakaan "kalevalakoru"). Ihastuttava:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on ihan "mun" 😊 Ihastuin tähän heti!

      Poista
    2. Eikä mulla ole mitään kalevalakoruja vastaan mutta itse en sellaista osaisi käyttää ja harmi tulisi, jos sellaisen saisin vaikka lahjaksi. Tämä tuli mieleen kun työpaikalla pyörii jatkuvasti koruliikkeen mainos mistä saa käsityksen, että Kalevalakoru tai merkkikello on ihan kaikkien ykköslahjatoive. Mulla nousee siitä joka kerta niskavillat pystyyn 😂

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!