19.1.2017

Mun kosmetiikkalöydöt 2016


Vaikka ollaan jo lähestymässä uuden vuoden ekan kuukauden loppua, haluaisin vielä hetkeksi palata vuoteen 2016 ja esitellä ne muutamat kosmetiikkatuotteet joista tuli mulle sen vuoden oikeita aarteita!


Nämä ovat niitä meikkejä ja ihonhoitotuotteita joihin tutustuin vuoden 2016 aikana ja jotka yllätti positiivisesti, erottui joukosta. Tuotteita olen esitellyt pitkin vuotta omissa postauksissa mutta nyt nämä suosikit ovat tässä kaikki samassa iloisessa kasassa.


Vuonna 2016 tutustuin ranskalaisiin Viseart-paletteihin ja rakastuin näihin pigmenttisiin, laadukkaisiin luomiväreihin. Yläkuvassa on värikäs helmiäisluomiväripaletti Bijoux Royal (vuoden 2016 limited edition) mutta myös mattasävyjä sisältävä Neutral Matte on mahtava, oikea meikkaajan työhevonen. Siitä löytyy myös oma postaus täältä.


BareMinerals on merkki jota olen pitkään pitänyt sellaisena hieman tylsänä. Mutta löysin heidän tuotteistaan peräti kaksi ihan huippua! BareMinerals The Nature of Nudes on yksi parhaita luomiväripaletteja kiireisen naisen arkielämään! Silkkisiä, laadukkaita luomivärejä ja kauniita, rauhallisia, murrettuja neutraaleja sävyjä. Paletti esitelty täällä.


BareMinerals Prime Time on yksi parhaita meikinpohjustajia mitä olen omalle rasvoittuvalle ja suurihuokoiselle iholleni löytänyt. Ja tässä on myös SPF! Primer on myös saanut oman postauksen - *klick* - ja se on päässyt sekä lokakuun että marraskuun "Parhaat tuotteet"-listalleni! Primerin esittelypostauksessa myös kaunopuheiset lähikuvat ihostani ennen ja jälkeen Prime Time'n levityksen :D


Diorin meikkivoide Diorskin Forever on vuoden 2016 uutuuslanseeraus ja tämä on se meikkivoide jota olen käyttänyt ehdottomasti eniten! Tämä taitaa vihdoinkin olla se meikkivoide, jonka saan kulutettua loppuun, oho! Ihana tuote rasvoittuvalle iholle. Tästä oma postaus täällä.


Oh, ihana Kat Von D Tattoo Liner Trooper! Mustaakin mustempi ja tarkkaakin tarkempi silmänrajaustussi! Paras ja ihanin <3 Oma postaus tästä aarteesta, ole hyvä!
Tussi on myös marraskuun suosikkituotteiden listalla.


Make Up Store yllätti Wonder Powder-ihmepuuterillaan! 


Tämä irtopuuterin muodossa oleva mineraaleilla höystetty monikäyttömeikki taikoi iholleni ohuen, kestävän, luonnollisen näköisen, ihoa heleyttävän ja päivetystä korostavan meikkipohjan ja myöhemmin rusketuksen hälvennettyä toimi mainiosti aurinkopuuterin roolissa. Wonder Powderista kerroin tässä postauksessa.


Verso Skincare taitaa olla mun 2016 suurin ihonhoitolöytö ja -rakkaus. Mahtava Night cream ja Super Eye Serum takaavat sen, että aamulla nassu näyttää raikkaalta ja levänneeltä - vaikkakin vain neljän tunnin unien jälkeen! Tehokkaita tuotteita ja vaikutuksen todella huomaa. Täytin marraskuussa pyöreät 40 vuotta ja pienessä ikäkriisipaniikissa kävin ihoasiantuntijan pakeilla kyselemässä, mitä kaikkea mun kannattaisi/pitäisi kasvojeni iholle tehdä. Olin henkisesti varautunut kaikkeen mesoterapiasta ja kemiallisista kuorinnoista lähtien mutta lääkäri sanoi että ihoni on todella hyvässä kunnossa ja että mihinkään elvyttävään tai ihon kuntoa parantavaan toimintaan ei ole tarvetta, kotihoitotuotteillani pärjään toistaiseksi vallan mainiosti. Näistä iloisista uutisista "syytän" Verson retinolipitoisia tuotteita. Näitä ostan varmasti uudelleen.

Siinäpä mun vuoden 2016 suosikit. Onko joukossa tuttuja tuotteita?


 

8 kommenttia:

  1. Minä liputan retinolin puolesta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Retinol on älyttömän hyvä raaka-aine! Se ei ihan kaikille sovi mutta mulle se on ollut oikea ihmeaine 😊

      Poista
  2. Tosi kivoja suosikkeja! Ei ollut tuttuja, Bare Mineralsilta kokeillut joskus meikkipohjia vaan. Kat Von D:n rajaus kiinnostaa ja ehkä BM primerikin ;) Harmi kun et ollut aamussa töissä mutta ostin sen Maroonin neljänneksi palettiin ja Pirjon esittelemän Masain varjostuksiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon useimmiten iltavuorossa kun oon iltavirkku 😀
      BareMineralsin Primer on ihana mutta en tiedä, miten hyvin sopii kuivemmalle iholle. Silottaa pintaa tosi kivasti! Kicksissä antavat hyvin näytteitä jos kiinnostaa kokeilla jotakin 😉

      Poista
  3. Saanko muuten lainata meikkikuvaasi yhteen tulevaan postaukseeni?

    VastaaPoista
  4. Mä meikkasin vuonna 2016 niin vähän, että mitään uusia supersuosikkeja ei ehtinyt muotoutua. Sen sijaan ostin muutaman paletin, jotka jemmasin syvälle meikkilaatikkoon. Täytyy varmaan suosikit 2016 sijaan toteuttaa vuoden 2016 jemmapaletit postaus :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä odotan innolla postaustasi jemmapaleteista :) Mukavaa että innostuit taas kirjoittamaan blogia!

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!