17.5.2017

Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush Sparkling Bellini




Reilu viikko sitten sain mun tilauksen Selfridges-nettikaupasta ja siinä saapui myös tämä poskipuna. Ja nyt mulla on vain yksi kysymys itselleni. Miten mä en aikaisemmin tajunnut hurahtaa persikkaisiin poskipuniin?! :D


Kuten olen jo Selfridges-ostauksessa kirjoittanut, olen nähnyt tämän poskipunan aiemmin livenä Sephorassa mutta silloin nuhjuinen, jokseenkin räjähtänyt kaupan testeri ei herättänyt halua ostaa. Lisäksi mun poskipunamieltymykset olivat silloin aika erilaiset - tämä poskipuna vaikutti tosi hileiseltä ja kimaltavalta ja, noh, sen sävy tuntui turhan lämpimältä. Miten paljon ihmisen mielipide voikaan muuttua!



Nyt keväällä huomasin kaipaavani hohtavia, iholle valoa tuovia meikkejä lämpimissä, auringonsuutelemissa sävyissä. Mä syytän synkkää ja poikkeuksellisen kylmää kevättä! Pakostakin sitä etsii lämpöä ja lohtua kaikista mahdollisista paikoista kun ulkona sataa lunta toukokuun puolessavälissä!



Olen käyttänyt mun uutta poskipunaa joka ikinen päivä sen jälkeen kun olen sen saanut. Aikamoinen saavutus tältä söötiltä sydämenmuotoiselta rasialta! Aikaisempia suosikkiposkipuniani ovat Chanelin roosan ja pinkin sävyt Tumulte ja Ultra Rose. Vaaleanpunainen poskipuna toki raikastaa kasvoja mutta huomasin että persikkaisissa sävyissä on omanlaista viehätystä.




Katsotaanpa poskipunan sävyjä lähempää!
Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush sävyssä Sparkling Bellini on siis sydämenmuotoinen poskipunatrio. Suloinen ja tarkoituksella vanhanaikainen pakkaus on pahvia. Mukana ei tule peiliä eikä sivellintä mikä on mun mielestä vain plussaa: en kaipaa turhaa pikkusutia kun tykkään levittää poskipunan kunnon siveltimellä. Ja pikkupeilillä en myöskään tee mitään, se on vain ylimääräistä painoa.





Poskipuna muodostuu kolmesta sävystä. Ylin raita on ihana aprikoosin sävy, suhteellisen harvinainen. Mulla ei ollut meikkikaapeissa ainuttakaan sensävyistä poskipunaa! Keskimmäinen oranssipersikka raita on hieman muita mattaisempi. Alin heleä raikas koralli on mun suosikki! Niin sievä!

Minusta on kätevintä lähestyä poskipunaa siveltimellä joko yläreunasta, jolloin nappaan siveltimeen ylimmän ja keskimmäisen sävyn tai alareunasta, jolloin nappaan alimman ja keskimmäisen sävyn - tai sitten (useimmiten teen juuri niin) pyörittelen sivellintä napin pinnalla sekoittaen kaikki kolme sävyä yhteen. Jos haluaa osua pelkästään yhteen väriraitaan, pitää siveltimen olla suhteellisen pieni ja litteähkö enkä oikein pidä senmallisista poskipunasiveltimistä.

Poskipunan koostumus on niin sanottu baked ja poskipuna on sellainen kovahko kakkunen. Väriä irtoaa kuitenkin helposti. Jos tätä käsittelee karkeakarvaisella siveltimellä, poskipuna saattaa pölistä rasiassaan ja sen pintaan ilmestyy kuivaa irtonaista väripölyä. Jos poskipunaa sivelee pehmeällä, hellällä siveltimellä tätä ei tapahdu.


Tässä vielä swatchit auringossa ja varjossa.


En voi sille mitään, tämä söpö persikkainen sydän saa mut hymyilemään joka kerta kun avaan rasian! Valitettavasti Sparkling Bellini ei tuoksu miltään, se nimittäin näyttää siltä että se vois tuoksua - samanlainen persikkakarkin tuoksu, mikä on Too Faced luomiväripaletissa Sweet Peach, olisi mielestäni tällekin meikkituotteelle ihan täydellinen! Mutta ulkonäöllisesti tämä on kyllä aivan loistava :)

Tältä se näyttää kasvoilla. Sekoitin kaikki kolme sävyä yhteen. Tuloksena lämmin mutta samalla kuitenkin mielestäni raikastava ja kirkastava sävy jossa on kuultoa ja hentoa kultahohdetta. Tykkään tästä sävystä tosi paljon! Levitin sitä tietenkin poskiin mutta myös otsalle hiusrajaan ja hiukan myös nenänselkän.

Sparkling Bellini on siitäkin kiva poskipuna että se on helppo häivyttää eikä levity laikukkaasti mun kalpealle nassulle. Pysyvyyskin on ihollani hyvä.



Luomilla tässä meikissä paletti Too Faced Sweet Peach.

Samalla esittelen myös mun uutta tukkaa, just tulin kampaajalta! Kampaamon lattialle jäi taas melkoinen kasa hiuksia ja pää tuntuu pari kiloa kevyemmältä. Tukkaa on ohennettu voimakkaasti koska mulla on aivan liikaa hiuksia eikä tukka jaksa kihartua jos se on liian raskas. Olen itse ihan valtavan tyytyväinen ja helpottunut että sain taas tämän kevyemmän pään :) Tiedän että tän kanssa mun ei oikeastaan tarvii tehdä mitään ihmeempää muotoilua kun se luononkiharana jaksaa itse pysyä kuohkeana. Hyvä helppo tukka kesäksi!

Värin suhteen vielä mietin. Tekisi mieli pysyä vaaleissa sävyissä mutta ehkä vielä nykyistä vähän vaaleampikin vois olla kivaa vaihtelua? Hmm...


Tämmöinen poskipunaihastus mulla nyt on! 
Onko Too Faced tuttu merkki? Oletko kokeillut heidän poskipunia?
Minkä sävyistä poskipunaa tykkäät käyttää ja miksi?



4 kommenttia:

  1. Persikkaiset sävyt on just kevääseen ja kesään sopivia. Itse en yleensä käytä persikkaisia sävyjä, mutta valoisaan aikaan kaipaan enemmän lämpimiä ja pehmeitä sävyjä. Yleensä käytän mauveen vivahtavia sävyjä. Too facedia en ole kokeillut.
    Ihanat kiharat ja väri on kaunis<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos SariBP! :)

      Maive on ihana poskipunavivahde - rauhallinen ja luonnollisen näköinen, ei huuda väriä ja toimii niin erilaisten meikkilookkien kanssa!

      Poista
  2. Mullakin on noin kikkarat hiukset oikeasti :) eivät ole saaneet kihartua vuosiin koska suoristan heti pesun jälkeen. Oikeastaan tekisi mieli olla joskus luonnontilassa ja katsoa minkänäköinen tukka on :D
    Minä olen jättänyt bronzerin pois ja mennyt pelkällä poskipunalla. Se näyttää yllättävän raikkaalta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeilepa joku kerta, miltä tukka näyttää kiharana :) Mä suoristan joskus mutta tosi harvoin. En vaan jaksa sitä säätämistä. Yleensä annan kuivua luonnollisesti ja puristelen sekaan jotain voidetta.

      Peökkä poskipuna ilman bronzeria näyttää varmaankin pikkusen kirkkaammalta ja kuulaammalta - aivan ihana kevätlook :)

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!