28.6.2017

Anastasia Beverly Hills Brow Wiz Auburn & Taupe



Anastasia Beverly Hills on maailmankuulu kulmakarvaguru eikä turhaan. Ainakin mun mielestä tämän merkin kulmakarvatuotteet ovat parhautta! Kirkas geeli pitää kulmakarvat ojennuksessa ja Brow Wiz on parhaita kulmakarvakyniä mitä olen kokeillut.


Mulla on kaksi Brow Wiz -kynää. Punertava Auburn oli luottokynäni kun olin vielä punatukkainen (nyt tuntuu että siitä on 100 vuotta :D ). Viileänvaalea harmahtava Taupe on mun lempparikulmakarvameikki nyt kun olen viileähkö blondi.


Vasemmalla Auburn, oikealla Taupe.


Ylempänä Auburn, alempana Taupe.

En osaa päättää, mikä on kynän paras ominaisuus. Täydellinen, luonnolliselta näyttävä väri? Mahdollisuus piirtää hyvin ohuita, aitoja karvoja muistuttavia vetoja? Kovahko, hyvin pysyvä koostumus? Se että kynän toisessa päässä on kätevä kierreharja jolla karvoja voi asetella paikoilleen (ja rikkoa kynän piirtämiä viivoja, jos on tullut piirreltyä vähän liian innokkaasti)? Ehkä laiskana ihmisenä eniten arvostan kuitenkin sitä että kynää ei tarvitse teroitta :D Eikä se vaadi mitään lisätyökaluja. Eikä tarvitse pestä siveltimiä! Tämä on helppokäyttöisin kulmakarvameikkituote mitä tiedän.


Auburn. Silloin kun mulla oli kuparitukka, oli tosi vaikeaa löytää sopivansävyistä kynää. Kaikki oli joko liian ruskeita tai ei liian punaisia - tai väärällä tavalla punaisia. Auburn oli oikein sopiva.

Ja tässä on Taupe:



Minusta se on täydellinen: sopivan tumma (sopivan vaalea!), ei yhtään kellertävä tai sellainen ällön punertava mitä jotkut "blondisävyiset" kynät. Sävyssä on sopivasti harmaata ja se sopii viileähköön vaaleaan tukkaan - platinablondiin tai tummalla tyvikasvulla varustettuun. (Tämä on niin hyvä että hommasin meikkipakkiin toisen kappaleen!)


Mikä on sun suosikkituote kulmakarvojen meikkaamiseen?

Brow Wiz muistaakseni 27€/kpl. Suomessa näitä myy Kicks.

5 kommenttia:

  1. Taupe on kyllä tyylikkään näköinen sävy! Mullakin oli Auburn kyniä mutta jäivät taas tarpeettomiksi kun ne ei jotenkin sovi tähän tukkaa. Mulla on nyt Soft Brown ja Chocolate sävyjä käytössä. On tullut vähän hamstrattua ja yritän käytellä noita pois. Odotan muuten kovasti että miten sinä meikkaat nämä harvakarva-kulmat ;D pitää värjätä ne ensin niin ne erottuvat edes vähän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auburn on varmaan liian lämmin sävy nyt tuohon sun pinkkiin tukkaan!

      Mä kans odotan meidän meikkihetkeä! :) Voidaan kokeilla tehdä jotain tosi näyttävääkin jo haluat :) Mutta älä ota siitä etukäteen mitään turhaa stressiä!

      Poista
    2. En ota :) oikeastaan saat tehdä mitä haluat! Näyttävä kuulostaa hyvältä ja eniten mua kiinnostaa miten meikkaat mun raskaat luomet ja kulmakarvat :)

      Poista
  2. Minä olen viime aikoina jumittanut Dermosilin Moist Proof kulmavärissä (6,50€). Samaan hintaan tulee sivellin mukana joka osoittautui ihan käyttökelpoiseksi. Sävykin on ihan ok, ei onneksi punerrakaan liikaa. Sitä on vain yhtä sävyä joka on yllättävän käyttökelpoinen, olen käyttänyt muutamalle muullekin ja vaikka ovat olleet väritykseltään erilaisia kuin minä niin on sopinut oikein hyvin Se on siis sellainen pomade-tyyppinen tuote. Ihanan helppo ja nopea. Ja halpa! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa tosi kivalta tuotteelta!
      Mulla on ollut pomada-kausia myös :) Nyt taas tykkään enemmän tehdä kapealla kynällä. En jaksa tuhertaa siveltimen kanssa aamuisin (laiska kun oon!).

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!