18.7.2017

Kaksvuotishääpäivän meikki


Uskomatonta miten nopeasti aika menee! Kesä on jo yli puolessavälissä :O Heinäkuu jo ehtinyt loppupuoliskoonsa enkä ole vielä edes ehtinyt uimaan!

Heinäkuun alkupuoliskolla juhlimme mieheni kanssa omaa merkkipäivää.
Halusin satsata kunnolla ja ajan kanssa sen päivän meikkiin ja lookkiin yleensäkin. Meikistä halusin toisaalta ihan "mun" näköisen ja toisaalta sellaisen mikä vastaisi mahdollisimman hyvin mieheni kauneusihanteita. Hän on siitä(kin) ihana, mun murmelsson, että hänellä on usein hyviä ideoita ja ehdotuksia mun meikkien suhteen ja muutenkin silmää tyylille ja vaatteille. Me emme ole ihan kaikista tyylikysymyksistä täysin samaa mieltä mutta usein olemme kuitenkin samoilla linjoilla sen suhteen, mikä on kivaa ja kaunista.


Meikistä tuli tummanpuhuva ja mustapainotteinen. Käytin luomivärejä paletista NYX Perfect Filter Gloomy Days, josta perusteellinen postaus löytyy täältä.

Lisäsin valmiin meikin päälle mustaa glitteriä ja liimailin muutamia strasseja. Ja tietenkin irtoripset  - Kiss Blooming Lash mallissa Daisy.


Tukkaan virittelin kiharoita.

 
Huulipuna on MAC Versicolour Stain sävyssä Truly Everlasting. Siihen sopii hyvin mun alelöytölakka, kirkas kiiltävä koralli 656 Dior Cosmic. Olen totaalisen ihastunut tähän lakkasävyyn, siitäkin huolimatta että se jonkun ihmeen kautta imeytyy aluslakan läpi kynnen pintaan ja tahrii sen vaaleanpunaiseksi. Jopa kahden aluslakkakerroksen läpi! Johan on!


Meikistä tuli juuri sellainen mitä halusinkin. Tavallaan klassinen  - tummat silmät - mutta ei niin tylsä ja tätimäinen. Rakastuin näihin mustiin glittereihin! Olivat ihania, vaikka glitterimurusten hinkkaaminen pois vaatiikin jonkin verran kärsivällisyyttä iltapesun yhteydessä. Ja MACin huulistain pysyi loistavasti, vaikka syötiin ja juotiin. Se on hyvä huulimeikki myös siksi että ei värjää pusuteltaessa kumpanin huulia :)
 

Vielä olisi kaksi viikkoa lomaa jäljellä. Jospa sitä uskaltautuu uimaankin, edes heinäkuun loppuviikolla? Tämä on kyllä toistaiseksi ollut aika viileä kesä :(

8 kommenttia:

  1. Tyylikäs<3 Upeat hiukset, samaten:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 😊 Hiuksiin käytin kiharrinpuikkoa, sillä tulee just sopivat kiehkurat ja on helppokäyttöinen.

      Poista
  2. Upea näky, hiukset aivan vallattomat ja meikki kokonaisuudessaan tyylikäs <3 onpas kurja lakka, punaiset joskus on! Vihreät ja sinisetkin vähän petollisia värjäämään vaikka kuinka olisi kaksi kerrosta aluslakkaa. Mukavaa loppulomaa, kesä menee liian nopeasti aina :/ toivottavasti ei sada koko ajan tuota hiton vettä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! 😊
      Vihreiltä ja sinisävyisiltä lakoilta jo melkein odottaakin jotain tuollaista mutta tämä on eka kerta mulle että punasävyinen värjää noin!
      Saa nähdä, mitä tästä loppulomasta tulee 🙂 Jotenkin sään puolesta ankeahko kesä!

      Poista
  3. Upea meikki! Musta glitteri on ihan paras. Olen pohdiskellut MAC Versicolour Stainien hankkimista. Olen vain vähän jännännyt laatua, koska niistä ei ole hirveästi tohistu blogosfäärissä. Taidanpa näillä puheilla kuitenkin suunnata hypistelemään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! 😊
      Olen käyttänyt mun stainia tosi usein, se on niin helppo huulimeikki että jäi muut vähän sivuun. Pitää huulet pehmeinä ja pysyy hyvin. Kannattaa ainakin käydä tutkailemassa 😉

      Poista
  4. Todella hieno meikki ja aivan ihana kokonaisuus! Olet niin kaunis ja minusta parasta on, että olet sinut itsesi kanssa ja se näkyy siinä, että tiedät mikä sinulle sopii ja mikä sinua pukee! Bonuksena olet taitava meikkaaja niin, että pystyt luomaan aivan mielettömän hienoja luomuksia jotka ovat tavallaan todella erikoisia mutta teet niistä todella käytettävän näköisiä! En tiedä osasinko oikein pukea sanoiksi ihailuni ja käykö siitä selville mitä tarkoitan, mutta niin....ihailen todella paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos sinulle niin sydämellisestä ja ihanasta viestistä! Luin ja liikutuin :') Ja mietin pitkään, miten ja mitä osaisin vastata.

      Mulla on, kuten varmaan lähes jokaisella naisella, ulkonäköni suhteen vaikka mitä kaikenlaisia epävarmuuksia. Mutta silti tunnen itseni juuri nyt, nelikymppisenä, kauniimmaksi ja itsevarmemmaksi kuin koskaan aikaisemmin. Pari viimeistä vuotta, varsinkin viime vuosi, olivat mulle todella kehittäviä. On tullut selkeyttä sen suhteen, kuka minä olen ja mitkä ovat "mun" juttuja, mistä pidän ja mistä en. Tämä prosessi koskee myös ulkonäköä mutta on toki paljon syvempi, suurin osa muutoksista ja oivalluksista tapahtuu ajatusmaailmassa. Ehkä se on osa tätä aikuistumista, pikkuhiljaa alkaa tulla edes jotain järkeä päähän :D Mutta se on ollut joka tapauksessa hyvää muutosta, kehitystä! Mun on oikeastikin nykyisin pääosin hyvä olla itseni kanssa ja olen iloinen että se välittyy myös ulospäin :) Sehän tarkoittaa että olen oikealla tiellä menossa hyvään suuntaan.

      Kauneus varsinkin on sfääri jossa on toki jotain pysyviä "totuuksia" tyyliin terve iho, ehjät hampaat, isot silmät (nekin kulttuurisidonnaisia), mutta enimmäkseen tosi paljon vellovia erilaisia ja joskus vastakkaisia mielipiteitä. Kaikkia ei todellakaan voi miellyttää - se on yksinkertaisesti mahdotonta eikä siihen siis tarvitse pyrkiä. Helpotti kun tajusin tämän. Angstailu omasta henkisestä ja fyysisestä epätäydellisyydestä rauhoittuu kun pysähtyy ajattelemaan että oikeasti minulla - ja jokaisella - on oikeus omiin virheisiin, kauneusvirheisiin, mokiin, kuvitelmiin, mielipiteisiin, tyhmiin ideoihin ja mönkään menneisiin kokeiluihin. Että me ihmiset olemme jokainen vähän epätäydellisiä jokainen omalla tavallaan ja se on ihan ok, normaalia, kuuluu asiaan. Oikeastaan se on aika ihanaa :)

      Joten mä yritän tästä kasvaa ja kehittyä lisää siihen suuntaan mikä tuntuu minusta hyvältä, mielekkäältä ja mielenkiintoiselta. Ja olen todella ilonen jos se mitä teen saa aikaan positiivista vastakaikua muissa!

      Kiitos vielä kerran!

      Poista

Tervetuloa kommentoimaan! Please tell me what you think!